2012. június 5., kedd

Viszlát!♥

Helloka :)
ez lesz az utolsó bejegyzésem ezen a blogon (valószínűleg, de úgy sem) Nagyon szeretném megköszönni mindenkinek, hogy elolvasta, várta a részeket, szavazott, és megjegyzéseket írt. Én mikor elkezdtem azt hittem, hogy magamnak fogom írni, meg néhány barátnőmnek, aztán csak gyűltetek és gyűltetek. Ha tudnátok mennyire feltudja vidítania napomat, ha néha visszaolvasok néhány megjegyzést... Tényleg nem tudom eléggé meghálálni, hogy itt voltatok velem :)♥ Remélem a másik blogomon is velem tartotok :)

És akkor most egy kis összegzés, hogy lássátok mennyi örömöt okoztatok nekem :)♥
Jelenleg (06.05. 16:00) ezek az alap adatok :) amik nagyon boldoggá tesznek :)♥

Ennyit kommenteltetek :)♥

Ezek a legnépszerűbb bejegyzések :))♥ Szinte majdnem mindegyik résznél +100-as tekintettség van

Ennyien kattintottatok az oldalra és ezekről a helyekről :D
Tehát ezek lettek volna az adatok és még egyszer szeretnék megköszönni nektek mindent ja és az íráshibákért bocsánatot kérni :D Remélem mindenkinek okoztam a bloggal boldog perceket :)♥ 
Itt ennyi lettem volna, és fogtok még rólam hallani, sőt az is lehet, hogy még írok ide nektek :D
Évesz,xx

5 megjegyzés:

  1. imádtam ezt a blogod.<3 a másiknál pedig siess a kövivel mert már azt is imádoooom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem, ahogy tudok, csak nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy akarom sajnos... :/ Tegnap a mamám kórházba került, így egész este nem voltam itthon ahogy ma sem.... csütörtök péntek viszont osztály kirándulás, de sietek ahogy tudok ígérem :)♥ Már bele kezdtem :D
      Évesz,xx

      Törlés
    2. Jobbulást a mamádnak.Nagyon szeretem a blogod.mind a kettőt :D jö kirándulást. :D

      Törlés
  2. ááá gratulálok! hihetetlenül írsz:) és nagyszerű perceket(félórákat(hosszú részek<3)) adtál nekem a blogoddal:D :)komolyan imádtam vissza fogom olvasni a részeket!
    köszönöm.xx
    megyek az új blogodra:) olvasni

    VálaszTörlés
  3. gratulálok!! nagyon szerettem ezt a blogot és az új blogod is nagyon tetszik!!!♥♥♥

    VálaszTörlés