2012. április 1., vasárnap

31. fejezet


Hellok,Üdv
Na új rész, amit nagyon szépen köszönünk CSÜCSKNEK, aki a nagy részét írta :)
És holnap kap is érte jutalmat a legjobb barátnőm :)
Na szóval nélküle vagy nem lenne rész, vagy halál uncsi lenne :D
Na de szót nem szaporítva jó olvasást ;)xx

~1 nappal később (Evie és Niall hazautazása)~

Harry szemszöge:

-Nem fognak kiakadni, hogy betörtünk hozzájuk?-kérdeztem Louis barátomat.
-Nem törtünk be, mert kulccsal jöttünk.-vigyorgott. Vázolom a helyzetet. Niallék gépe nem sokára landol, és haza jönnek. Mi pedig meglepi bulit csinálunk.
-Megjöttünk.-kiabálta Emily és Lisa.-Meghoztuk a kaját.
-Jó akkor az mehet ki a kertbe az asztalra.-irányította őket Zayn.
-Do jön?- kérdezte Nell. Ugyanis ő is be segített nekünk.
-Nem tudom. Azt mondta, majd még meglátja.-rántottam vállat és átfordultam Liamhez.-Apropó Liam. Te és Do?
-Ja köszi a kis találkát, csak még jobban összevesztünk.-mormogta, de valahogy olyan furcsán. Nem hangzott teljesen őszintének, de hát miért hazudna?
-Bocsánat. Tudod én azt hittem....
-Harry a templomba kell hinni. Bennünk maximum bízni.-zárta le a témát és elhúzott. Komolyan mondom olyan nagy felfordulást csináltunk. Azt se tudtam ki hol van. Csak úgy zengett tőlünk a ház.
-Ki tudja mikor jönnek meg?-kérdezte Lisa.
-Passz.-hangzott több helyről a válasz.
-Akkor valaki megtudakolná? Mert azért jó lenne tudni, nem?-tárta szét kezeit, miközben hátulról átölelte Zayn.
-Majd éééééén.-visítozott Louis.
-Akkor hívjad már te visítozó malac.- bökte hasba Emily.

~~

Evie szemszög:

Épp a reptéren ültünk kényelmesen. Lábaim Niall ölébe voltak és piros pacsiztunk (mert nincs jobb dolgunk egy reptéren), mikor hirtelen megcsörrent a telefonja. A lábammal éreztem.
-Csörög a telefonod-szólt rám Niall.
-A tied csörög.-válaszoltam vissza.
-De nem a tied.-erősködött és mutogatott a zsebem felé.
-De a tied csörög fogd már fel.-utánoztam mozgásait. Végül mindketten kikaptuk a zsebünkből a telefont ellenőrizni.
-Az enyém csörög.-szólaltunk meg egyszerre, majd egymás felé fordultunk-Mindkettőnké csörög.-itt elszakadt a cérna és mindketten elkezdtünk röhögni. Ilyen állapotban nehezen felvette ma telefont ő pedig kinyomta, mert ilyenkor képtelen beszélni.
-Ha-Halo-röhögtem bele a telefonba.
-Ön a répakirállyal beszél kérem ne röhögjön.
-Mi van Lou?
-Mikor értek haza?
-Minek az neked?
-Mert már hiányoztok és azonnal átakarok menni hozzátok.
-Na neeeeem. Szó sincs róla elfelejtheted.
-Jó nem megyek át csak már kíváncsiságból is tudni akarom.
-Fél hatkor landolunk. Vagyis egy óra múlva.
-Tökéletes...
-Mihez?
-Semmi semmi. Jó utazást és védd meg a mi pici kis ír manónkat.
-Jól vagy Tomlinson?
-Nem. Evie-Niall hiányom van. Na de pá puszi gyerekek.
-Ez nagyon hülye.-jegyeztem meg hangosan és eltettem a telefonom.
-Mit akart?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-A hiányunkban szenved és azt kérdezte mikor érünk haza.
-Ugye nem akar átjönni.?-rémült meg.
-Azt mondta nem, bár én abban nem lennék biztos. Ő Louis William Tomlinson.-magyaráztam teljes beleéléssel.
-Azért reménykedem, hogy nem zavarja köreinket.-terült huncut mosoly az arcára.
-Mit akarsz drágám?-kérdeztem arcába hajolva.
-Az legyen meglepetés.-és egy orr puszi után le is zárta témát.
~
-Végre itthon.-szálltam ki a taxiból és egy mélyet szippantottam a londoni levegőből.
-Mi van nem tetszett Írország?-jött mellém lebiggyesztett szájakkal Niall kezében a két bőrönddel.
-Dehogynem, de annyira megszeretem ezt a kis házat.-simítottam végig arcán.
-Miattam.-húzta ki magát.
-Talán.-pöcköltem meg az arcát, mire fájdalmasan simogatni kezdte kis piros orcáját.-Én bezártam minden ablakot.
-Igen és?-jegyezte meg Niall.
-Nyitva van a konyha ablak és a srácok nem voltak itt, mert arról szóltak volna.-magyaráztam a még mindig arcát simogató szőkének.
-Miért szóltak volna?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Mert mondtam, csak akkor jöhetnek át, ha szólnak előtte.-forgattam meg a szemeimet.
-Úristen akkor betörő-riadt meg Niall.
-Nézd már az ajtón egy karcolás sincs. Kulccsal ment be az aki bement.-magyaráztam, de nem esett le neki.
-De nincs is pótkulcsunk...-nézett rám értetlenül.
-Hmmm... Ki az akinek van kulcsa a lakásunkhoz és már többször reggel a tudtunk nélkül bement a házba?-próbáltam ráébreszteni a mi kis "betörőnkre"
-Ki?-nézett nagy szemekkel, mire megcsaptam a homlokom.-Ja hogy Louis.
-Leesett?-kérdeztem, mire bólogatott.-De nehéz volt.-ráztam meg a fejem és elindultunk az ajtó felé.
-Várj. Ez itt friss Nando's csirke szag... valami itt van.-mondta nagyot szippantva a levegőbe, majd ezzel mit sem törődve beléptem az ajtón és ha jól számolom 7 idióta elénk ugrott
-Meglepetés!
-Tudjátok, ha igazi meglepetést akartok mindent úgy hagyjatok ahogy volt és a szagokat is tüntessétek el.-mondtam röhögve, majd megöleltem őket.
-Legközelebb alaposabbak leszünk.-magyarázkodtak.
-Evie.-hallottam egy lány hangot.
-Nell.-ugrottam a nyakába ezzel felborítva őt. hiszen magasabb vagyok nála.-Mizujs?
-Én is örülök, hogy látlak, de leszállnál rólam?-kérdezte röhögve, mire megráztam a fejem utalva arra, hogy NEM. Így a többieknek kiabált.-Segítség
-Na majd én elintézem-hallottam egy hangot a hátam mögül, majd két kar nyúlt be a hónom alá és leemelt a barátnőmről.
-Köszönöm Niall.-porolta le magát Nell.
-Ugyan semmiség, de menjünk enni, mert éhen halok.-kezdett bele a nyafogásba. A srácok kivezettek minket és egy szép hosszú asztal volt megterítve sok-sok kajával.
-Melyik készült saját kezűleg?-kérdeztem gonoszan.
-Itt kedveskedünk nektek, te meg még beszólogatsz.-nézett rám rosszallóan Louis.-Az én nevelésem.
-Még csak az kéne.-röhögte el magát mellettünk Zayn. Szépen sorban leültünk és el kezdtünk enni, mikor megszólalt a csengő. Mindenki felnézett és csak néztünk egymásra.
-Majd én.- szántam rá magam, majd mindenki szájából egy halk sóhaj jött ki. Megráztam a fejem és kinyitottam az ajtót. Meglepett, hogy kivel állok szemben.
-Szia Evie.-mosolygott rám szégyenlősen.
-Szia Do.-válaszoltam olyan egyhangúan.
-Figyelj beszélhetnénk?
-Persze gyere be.-tártam ki az ajtót és beengedtem.
-Na szóval én nem akarok veled haragban lenni, viszont szörnyű legjobb barátnő is vagyok....-kezdett bele mondandójába.
-Figyelj én se vagyok jobb legjobb barátnő. Tudod mit legyünk csak sima barátok. Amikor úgy adódik jól elvagyunk és kész. Megfelel?-nyújtottam kezet mosolyogva.
-Ezt akartam én is mondani.-adta kezét mosolyogva.
-Nem akarsz kijönni a többiekhez?-kérdeztem.
-De de akkor várj egy pillanatot- majd előkapta a telefonját és egy sms-t írt. Kérdően néztem rá és röviden elmagyarázta.-Liammel kibékültünk. Igaz Harrynek köszönhetjük, de akkor is hátba támadt minket. És most büntetés képen át verjük.
-Szóval ne ijedjek meg?-kérdeztem vigyorogva.
-Igen erre akartam célozni.-mondta gonosz vigyorral és kimentünk a kertbe.
-Srácok meglepetés vendég.-mutattam az ajtóra, mikor kilépett Do. Mindenki egyből oda futott hozzá és mindenkit megölelt kivéve Liamet. És kezdődik a show...
-Mindenkit megölelsz csak engem nem?-vágta gúnyosan oda Liam.
-Bocsánat.-vágott vissza és elindult volna mellette Do.
-Azt hiszed bármit megtehetsz? Azt hiszed, hogy tökéletes vagy?-kérdezte teljes gúnnyal Liam. Szinte már minden szempár rájuk szegeződött én pedig próbáltam magam nem elröhögni.
-Nem vagyok tökéletes. De nálad jobb vagyok, mert nem verem át azokat akiket szeretek.
-Erről Evie tudna mesélni.-és itt csattant el a pofon. Elég hangosat csattant vajon fájt? Közben Harry gyorsan felugrott és kettőjük közé állt.
-Ne egymást bántsátok inkább engem. Sajnálom a parkos ügyet jó?-mondta kétségbeesetten. Liam és Do egymásra nézett, majd közelebb mentek egymáshoz és egy forró csók csattant el. Miután elváltak csak úgy röhögtek, a kétségbeesett Harryn.
-Ilyen érzés az amikor átvágják az embert.- tette kezét Harry vállára Do.
-Szóval ti most?-mutogatott kettőjük között.
-Igen együtt vagyunk.- bólogatott Liam, mire Harry egy óriásit sóhajtott.- Bár tőlem még kapni fogsz. mert ez volt a második pofonom. Mert kaptam egyet a parkban is és mit ne mondjak jó erőben van a barátnőm. A kis színjáték után leültünk és folytattuk békésen a vacsorát. Mindenki beszélt és nevetett. Majd pár sör után ( lányok citromos sört ittak) elő jött egy játék ötlet.
-Üvegezzünk!-ötletgazda ki más ha nem Louis.
- Üljetek le a földre, hozom az üveget.- mondtam beleegyezve. Visszaérve bevágódtam Niall mellé és középre dobtam az üveget. Az első kar ilyen laza volt. Mindenki megcsókolta a párját kivéve Harryt és Nellt. A következő körben azért már voltak érdekesebbek.
-Evie-kiáltott fel Harry.
-Harry.-kiabáltam vissza.
-Feladatod.... Markold meg Niall férfiasságát.-mondta ki gonosz vigyorral, mire leesett az állam. Jó nem annyira durva, de azért 8 ember előtt...
-Mi van?-kérdeztem fejemet megrázva. Ma túl sokat rázom a fejem...
-Azt akarja a kis göndörke, hogy...-kezdte magyarázni Zayn.
-Nem vagyok se süket se hülye.-állítottam le. Ránéztem Niallre és biztatóan mosolygott. Na jó essünk túl rajta.Odaraktam kezemet nadrágjához és megmarkoltam finoman. A többiek csak néztek.-A pasim.
Az üveg újra pörgött és most Liam volt a szerencsés kiválasztott.
-Liam..válassz magadnak egy párt, aki lány..-húzta el a végét Niall- és rohanjatok körbe az utcán.
-Ez könnyű lesz.-álaszolta lazán Liam.-már mindenkiben volt egy kis pia.
-De! Neked alsógatyában, a párodnak meg melltartóban kell lennie.-mondta el a feltételeket Niall egy büszke mosollyal az arcán.
Liam és Do egymásra néztek és már rohantak is ki az utcára. A többiekkel mi is utánuk rohantunk, hogy meglássuk mi sül ki ebből az egészből. Senki nem volt már teljesen magánál és nagyon jó volt a hangulat. Én konkrétan Niall hátán "vágtáztam" ki az utcára. Mire kiértünk két idióta alakot láttunk az utcán akik fel alá rohangáltak és az emberek mind őket nézték.
-Neked is aztán vannak jó ötleteid Szívem!-bújtam oda röhögve Niall-hez. A többiek már egymás hátán röhögtek.
-Várj! Most megálltak!- jelentette ki teljes komolysággal Niall.
Nem voltak túl messze, így mindent láttunk. Do felugrott Liam ölébe, majd csókcsatába kezdtek. Igen! Az utca közepén. ott turbékoltak félmeztelenül. örültem hogy a barátnőmet is végre boldognak látom. Én is oda fordultam Niall felé, majd megcsókoltam. Nagy ordibálásra lettünk figyelmesek. Liam futott és közben Do kezét fogta.
-Segítsééég!-mondták egyszerre mi meg röhögtünk. Egy öreg néni kezdte el őket üldözni a táskájával ütögette őket. Mindenki gyorsan visszaszaladt a kertbe és leültünk a fűbe majd ott foltattuk a röhögést. Kicsit össze szedtük magunkat és most Liam pörgetett. Harry-re esett a választás.
-Jajj kis bongyorka! Most te következel!-mondta Liam, majd az ujjával mutatott, hogy hajoljon közelebb.-Te.Nellt.A medencébe.-súgta Liam.
Harry azonnal az ártatlan Nell felé vette az irányt aki mit sem sejtett. Harry egy pillanat alatt felkapta Nellt és rohant vele a medence felé. Nem is kellett több, Nell már a vízben volt.
-Mi?! Nell a vízben, az én barátnőm? Megmenteleeek!-kiabálta Do. Régen úszó volt, szóval imádta a vizet.
-Neeeee!-ordibálta Liam és utána ugrott a vízbe-Do! Még a végén megfulladsz!
-Te is utánam ugranál a vízbe? Oyan hősies ez Liam-től..-fordultam Niall felé és kérleltem. Hát nem mondom, a pia beszélt belőlem.
-Hát persze!-mondta határozottan Niall és én már rajta is csüngtem, míg a többiek a medencében szórakoztak. Lisa-Zayn és Louis-Emilyis ezt tették.

~

Do szemszöge:

Őrült egy nap volt eddig is, szerintem mindenki nevében mondhatom, de még csak most jött a java. Mindenki nagyon jól érezte magát, persze ebben az a rengeteg mennyiségű ita is közbe játszott. Hogy mi mennyire idióták vagyunk. Jó volt végre Liammel hülyülni. Annyira hiányzott az érintése, az ölelése, a beszéde. egyszerűen minden ami hozzá köthető.
-Louis, most te jössz!-kiabálta Zayn-Rá kell nyoumlnod egy nénikére az utcán.
-Ez könnyű lesz!-húzta ki magát Louis büszkén.
-Na azt majd meglátjuk-mormogta Emily, közben nevetett.
Mindannyian kiálltunk az utcára és vártunk, hogy Lou lecsaphasson. Az első nénikére rá is vetette magát Louis. Olyan 60-70 éves lehetett.
-Csókolom Néni!-mondta Lou cheeky mosollyal.
-Szervusz kisfiam! Nagyon fresh fiatalembernek tűnsz.-azzal kacsintott egyet a néni. Ahogy láttam Lou egy kicsit megrémült. Éppen szóra nyitotta volna a száját, mikor a néni újra megszólalt.
-Jaaj husikám-markolgatta Lou arcát-hazaviszlek magammal, úgyis rég volt ilyen társaságom.-nevetgélt a néni.de  nem volt fogaa!!
Láttam a rémületet Lou arcán, megfordult és elmenekült, egyenesen Em karjaiba. persze mindenki vsított a nevetéstől, majd visszatértünk zugunkba. Még lement egy pár menet, de már mindenki kezelhetetlen volt. Azt hiszem én is. Liamet térdre kényszerítettem és úgy lovacskáztam rajta. Evie ahogy meglátta, hogy milyen jó ötletem támadt, behajotatta ugyanezt Niallen is. Idő közben eltűnt Harry és Nell is, amit egy kicsit furcsáltam. Em és Lou leléptek, ahogy Zayn és Lisa is. Azt hiszem Niall elfáradt, mert csak a fűben feküdt, mellette Evie. Nagyon aranyosak voltak együtt. Liamnek szóltam h tegyük ágyba a két óriásbébit, majd mi is haza indultunk. Kalandos volt a hazafele út, mert eléggé berugtunk mindeketten, de a multkori kiborulásomhzo képest ez semmi nem volt.





5 megjegyzés:

  1. Úristen nagyon jó :D
    Úgy szeretem a blogodat :D
    Nevetek rajta meg olvadozok :D
    Egész egyszerűen IMÁDOM :DDD
    Nagyon jó és nagyon várom a kövit :DD

    VálaszTörlés
  2. wáááá *o* iszonyat jó ^^ olyan cuki mindenki :'D siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  3. :D <3 jaaj rohadt jóó! sieess a következővel!!<3

    VálaszTörlés
  4. úristeen nagyonjóó.<33
    imádom.>33

    VálaszTörlés