2012. április 28., szombat

Hírek!!

Hihetetlen. Újra megkapta a blog ezt a díjat. Méghozzá Bettina adományozta nekünk. (Ajánlom az ő blogját is, mert én nagyon imádom♥)


Szabályok:
  1. Tedd ki a képet a blogodra *pipa*
  2. Említsd meg annak a jómadárnak a nevét, akitől kaptad a díjat *pipa*
  3. Küldd tovább minimum három, kizárólag One Direction fanfictionos blognak *pipa*
  4. Írj magadról pár infót ami 1D-vel kapcsolatos (Pl. Hol és hogyan ismerted meg őket, ki(k) a kevence(i)d és miért stb) *pipa* (itt olvahatod)
  5. Akinek tovább küldöd, hagyj egy megjegyzést a blogjukon, hogy tudják mi vár rájuk.*pipa*
Most viszont szeretném új embereknek is küldeni :)
  1. Somebody.
  2. Alexa L. Wozde
  3. Bettina
  4. StarZone
Most pedig 2 info :)
1. Nagyon sokan mondtátok, hogy ne hagyjam abba. Viszont úgy érzem, már folyatnia sem tudnám és csalódást sem akarok okozni. Szóval kompromisszumot kötöttem... magammal :D Nem árulom el mi lesz az utolsó részben, de annak vége és mivel kell egy kis idő, míg elkezdem az új blogot néhány ködös részt HA szeretnétek majd leírok nektek :) hívjuk úgyhogy One Shot. Majd megfogjátok érteni mire célzok :D
2. Nem tudom, hogy most mikor hozom a részt, ugyanis ha jól sejtem egyedül fogom írni a részt. Ez annak az oka, hogy nem túl rózsás most a kapcsolatunk Csücskkel, amit nagyon sajnálok. Nem vagyunk összeveszve, csak... mindegy lényeg az, hogy most van egy kis feszkó, vagy mit tudom én mi. Remélem mi hamarabb megoldjuk ezt, mert ő nekem nagyon fontos. Szóval most neki állok az utolsó résznek, de ez nem ígér semmit, ugyanis... Holnap egy 3 éves és egy 6 éves le fog fárasztani. Hétfőn kedden elvileg elutazom. Szerdán iskola, csütörtök fogműtét, péntek elvileg szabad és utána érettségi szünet :))Szóval valószínűleg jövőhétre várható, és ez is hosszú lesz. Hogy készítsetek-e be papírzsepit? Ahogy gondoljátok ;)

Na ennyi lettem volna, most értem haza az edzőtáboromból :D
Goodbye
Évesz,xx

2 megjegyzés:

  1. Kedves Évesz!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat. Teljesen váratlanul ért. Köszönöm szépen.
    (L)
    Somebody

    VálaszTörlés
  2. ááá, nagyon várom!:) :( sajnálom h nem vagytok most jóban és remélem h hamar kibékültök!
    annyira izgulok!:)
    xxxx

    VálaszTörlés