2012. április 14., szombat

38. fejezet

Helloka :)
Sajnálom, hogy nem tegnap hoztam, de sok dolgom volt és elfáradtam. Nem tudtam befejezni és Csücsknek is elfoglaltsága volt. Remélem megtudtok bocsátani nekünk és tetszeni fog a rész :) Nem tudom, milyen sűrűséggel fogjuk hozni a részeket. Mindig igyekszünk, de ti is tudjátok nem egy két óra egy-egy rész :)♥ NA jó olvasást és nagyon de nagyon köszönjük a kommenteket na meg, hogy túlléptük a 10000 látogatót. *-* hihetetlen érzés
Mostantól megígérem válaszolgatni fogok a kommentekere és néha lesznek külön kis oldalak mint pl most az Érzések :)
Nézzetek oda is be ;)xx


Do szemszöge:

Nem igazán akartam elmondani Liamnek azt a dolgot.  Nem azért, mert nem bízok benne vagy ilyesmi, hanem egyszerűen csak...Kínos. Evienek is csak azért mondtam el, meg ezért beszéltem vele, mert ő mindent tud rólam. Nellnek is elmondtam volna, csak hát nem igen szereti, ha felkeltik az éjjel közepén egy ilyen ürügy miatt. Na de visszatérve itt ülök néma csendben Liam ölében és várja válaszomat. Bár csak valami folytán ne kéne válaszolnom...
-Tubicáim megyünk az óceánra. Úgy körülbelül most.- nyitott be hozzánk Harry, mintha tudta volna, hogy meg kell menteni.
-Rendben mindjárt megyünk.-mondta Liam és ezzel Harry ki is ment. Azt hiszem, ezzel nem lett megoldva.-Addig nem megyünk innen, amíg nem válaszolsz a kérdésemre.
-Liam tényleg nincs semmi baj. Bízz bennem.-néztem mélyen a szemeibe.
-Bízok, de egyszer azért majd elmondod ugye?-mondta beletörődve, hogy egy szót sem fog kihúzni belőlem.
-Szeretlek.-fogtam kezeim közé arcát és lágy csókot hintettem puha ajkaira. Homlokát enyémnek döntötte és úgy lélegzett mélyeket csukott szemmel.
-Én is szeretlek.-nyitotta ki gyönyörű szempárját.
-Na akkor készülődjünk.-ugrottam fel az öléből és gyorsan kerestem magamnak egy bikinit.
-Kicsim hozzál azért egy pulcsit is, mert nagy a szél.-figyelmeztetett kedvesem, aki már szinte majdnem kész volt. Hogy lehet ilyen gyors? Vagy én vagyok lassú? Vagy teljesen nincs időérzékem? Na mindegy... Gyorsan összeszedelőzködtem. Minden olyan cuccot amit fontosnak találtam beledobáltam a táskámba. 15 perc múlva már lent is voltunk és már csak egy párra várakoztunk. Harry és Nell.
-Még ő mondja, hogy siessünk.-morogtam, miközben lent vártunk. Mindenki kész volt már.
-Tudod nagyon jól, hogy a gyorsaság nem tartozik Nell erősségei közé.-nevetett Evie és közben barátja haját birizgálta aki az ölében feküdt.
-Na meg Harry. Szerintetek hányszor késtünk el majdnem miatta?-tette fel költőien a kérdést Zayn.
-Ne bántsátok szegény bongyori barátomat.-védte meg Louis.- Lassú és kész.
-Indulhatunk?-lépett be egyszerre a két emlegetett szamár.
-Rátok vártunk eddig.-mondta Lisa. Ahogy látom, már egyre jobban beilleszkedett a társaságba és kezdi elengedni magát.
-Igaza van. Úgyhogy te csak ne siettes minket.-karolta át barátnőjét a fekete hajú.
-Na akkor mehetünk?-tette fel a kérdést Emily. Mire egy hatalmas "igen" volt a válasz. Kimentünk és beszálltunk a nagy autóba, ami ki vitt minket a kikötőhöz, ahol várt a jacht. Egy tíz perc múlva ki is szálltunk az autóból fulladozva, ahol valaki eleresztett egy "galambot". Mindenki nagyo jól tudta ki volt az.
-Niall. Legalább vártad volna meg, míg kiszállunk a kocsiból.-szólt rá a barátnője.
-Gáz mérgezést kaptam.-játszotta a műhalált kedvenc színészünk. The Tommo.
-Jól van na. Legközelebb ne adjatok ilyen reggelit.-kezdett el duzzogni. Emily odament hozzá kezét a vállára tette és halkan hozzá szólt.
-Azt ugye tudod, hogy te és a barátnőd készítette a reggelit. Plusz lehet, hogy ezzel megsértetted.-erre a mondatra kipattantak a szemei kis ír manónak és rögtön Evie felé rohant. Akinek tényleg rosszul esett egy kicsit, hogy szinte majdnem hogy "lefikázták" a főztjét.
-Ne haragudj édesem.-bújt oda hozzá Niall mint egy édes kis kölyök kutya.
-Megbocsátok, ha viszel a hátadon.-fordult felé ravasz mosollyal Evie. Ne kellett többet mondani neki, és már is cipelte a barátnőmet.
-Erre engem is megtaníthatnál.-nevettem Eviere.
-Bocs de ehhez tehetség kell.-nevetett Evie és utána odasúgta.-Hidd el egy szavadba kerül és ugyan így utazhatsz.-közben már felsétáltunk a nagyméretű hajóra. Ami hűű de nagy volt. Szerencsére szépen sütött a nap ráadásul nagyon meleg is volt. Tökéletes időjárás. Felszállva a nagyon nagy csónakra köszöntöttük a kapitányt, aki körbe vezetett minket. Belülről még hatalmasabb volt. Volt 5 kisebb szoba, lent egy nagy bár nappali szerűséggel. Na és persze hát a napozó terasznak nevezhető rész a hajón. Lassan beindította a motort a kapitány és elindult a vízjáró. Mindenki a saját párjával volt elfoglalva és szerencsére Liam nem folytatta a reggeli vallatást, hanem csak szimplán jól éreztük magunkat. Olyan jó látni, hogy mindenki boldog. Még Nell és Harry is megbeszélték ezek szerint a dolgot, hiszen csak úgy pattognak azok a szikrák plusz hogy is mondjam gyakran segítik egymás lélegzését. Mint ahogy mindenki más. 1 óra körül bementünk megkajálni, mert valaki éhes volt. Sejtem tudjátok ki az a valaki. Na mindegy a lényeg, hogy megebédeltünk elég jó hangulat közt, aztán a fiúk kezdték kiüríteni a sörös hűtőt. Szerencsére1. jól bírják a piát 2. Kevés az alkohol az ausztrál sörben. Így még mindegyik normális volt és azt sem vették észre igazából, hogy volt köztük alkoholmentes is. Ebéd után bementünk egy kicsit és megnéztünk valami filmet. Igazából nem tudom, mi volt a címe, de nem is nagyon izgatott. Miután vége lett a sziesztánknak újra visszamentünk a hajó fedélzetének külső részére és elkezdődött a folyamatos ökörködés.  A fiúk le sem álltak egy folytában csak hülyeségeket beszéltek, mi pedig csak nevettünk. Még egy Hannah Montana epizódot is eljátszotttak nekünk.  következő felosztásban. Harry/Hannah,Milye ; Liam/Hannah apja ; Niall/Lily ; Louis/Oliver ; Zayn/Jackson.
Fogalmunk sem volt, hogy honnan jött ez az idióta ötlet, na meg kinek a fejéből de ez nem lényeges. a lényeg, hogy a röhögéstől olyan hasizmunk lesz, hogy az már durva. Evie nem egyszer lefordult a napozószékről. Délután négy óra körül arra lettünk figyelmesek, hogy Liam eltűnt és utána megállt a hajó. Valahogy úgy érzem ehhez neki köze van.
-Na nem gondoljátok komolyan, hogy majd nem fürdünk itt egy kicsit.-jött vissza széttárt kezekkel, mire a srácok lekezdtek éljenezni, és mindenki elkezdett levetkőzni fürdőgatyára. Ez már csak azért sem jó, mert Liam...úristen. Persze a többieknek sem mondható rossznak a felsőtestük de Liam. Akárhányszor meglátom félmeztelenül kiráz tőle hideg. Közben mi lányok is levettük a pulcsit, amire tényleg szükség volt, mert hűvös szél fújt. De így hogy megállt a jacht élvezhettük a nap melengető sugarait. Miközben hajtogattam össze a pulcsim, és a táskámba tettem befelé valaki megragadott hátulról. Mikor csupasz mellkasa hátamhoz ért azt hittem szívem kiugrik helyéről.  Ahol bőrünk összeért szinte égtem.
-Mond hogy te is jössz fürdeni.-suttogta nyakamba, miközben hajamat felfogtam egy kontyba.
-Talán.-rántottam meg a vállam, minek hatására megemelkedett feje, de ajkai ugyanúgy nyakamon maradtak.
-Na gyerünk srácok ugorjunk egyet.-invitált legjobb barátom.
-Kössz Bongyikám, de majd később.-szóltam neki intve egyet és a többi lány is társult hozzám.
-Ne hidd, hogy megúszod szárazon. Na és persze ti sem.-mutatott rajtunk végig Harry. Majd elkezdtek a srácok a vízbe ugrálni. Közben a lányokkal mindenféle témát feldobtunk. Nagyon jó, hogy mindenről tudunk beszélgetni. Viszont nem hagyhattam ki a srácok lefotózását és szerencsére nálam volt a gépem. Hát igen lett pár furcsa képem is. De a legviccesebb Harry röhögése volt.

Mikor megláttam az elkészült képet hangosan felröhögtem, mire a lányoknak is megmutattam. Mindannyian csak röhögtünk, ami feltűnt a srácoknak.
-Min nevettek annyira?-jött közelebb Niall, aki a földön ülő Evire támaszkodott. Láttam rajta, hogy a barátjából csöpögő jéghideg víz miatt libabőrös lett. Ezt észlelve gyorsan odadobtam neki egy törölközőt, amit csak egy bólintással köszönt meg. Közben már Niall és a többi fiú is megnézte a képet és ők is ugyanúgy röhögőgörcsöt kaptak.
-Azt ugye tudod, hogy a lesifotózásnak ára van?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-És azt az árat én is kitudom fizetni?-szólt közbe védekezően Nell.
-Talán.-gondolkozott el a követelőző göndörke.
-Do nem akarnál megtanítani minket fejest ugrani?-kérte Zayn.
-Nem tudtok fejest ugrani?-kérdeztem vigyorogva.
-Én tudok..- jött rá egyenesen a válasz a páromtól és Harrytől.
-Ja persze. Ők tudnak.-mondta legnagyobb iróniával Louis.
-Na akkor hiszem ha látom.-mondtam utalva arra, hogy mutassák meg mit tudnak.
-Kezdje Liam.-szólalt meg a szőkeség, aki csak a háttérből kémlelte a történéseket.
-Kösz haver.-mutatta felfelé hüvelykujját Liam.
-Na Liam James ugorj drágám.-cukkoltam a második nevével. Csak szúrósan nézett rám, majd a hajó széléről elrugaszkodva ugrott egy fejest, ami szépnek mondható ellenben Harry ugrásával. Képek, csak hogy ti is lássátok a különbséget.














Na igen szerintem látszik a különbség.  Ezek után még megkérdezték kié a jobb. Nem volt szívem hazudni ezért kimondtam amit gondoltam...
-Harry. Nálad még Evie is jobb fejest ugrik és ne akard inkább tudni az milyen. Legyen annyi elég, hogy rossz.-mondtam vigyorogva.
-Most romboltad le az önbizalmamat.-rohant Nell kezei közé műsírva, mire mindenki csak felnevetett.
-Liam drágám, te neked meg már nem kell tanítanom semmit.-mondtam és egy ajándék puszit nyomtam az arcára. Ez után már a srácok is visszaöltöztek és Louis egy kicsit horgászott. Amitől mindenki félt egy picit. Na jó nagyon, Mert Louis kezében a horgászbot olyan mint egy sorozatgyilkos kezében a géppisztoly. Halálos. Szerencsére Emily eltudta tőle venni viszonylag hamar így az élet veszély megszűnt.
-Na megyek szólni a sofőrnek, hogy indulhatunk.-mondta Zayn.
-Zayne ugye tudod, hogy ő kapitány nem sofőr?-szólt utána Lisa.
-Vezet-vezet nekem egyre megy.-mondta legyintve és elindult szólni. 5 perc múlva kifejezéstelen arccal tért vissza. 
-Miért nem indultunk még el?-kérdezte Evie.
-Hát az úgy volt, hogy nem indul a hajó.-vakarta meg a tarkóját.
-Jó vicc, de tényleg miért nem megy hajó Zayn?-kérdezte Emily.
-Tudom Em, hogy Lou mindig viccel, de én nem.-mondta komolyan.- Nem indul a hajó és a gps lemerült a helymeghatározónk megsérült horgászás miatt és ezért csak reggel tudnak jönni értünk.-magyarázta és közben erőteljesen Louisra szugerált.
-Ha te most a terminátor lennél és lenne lézerszemed én már nem élnék úgy érzem.-nyelt nagyot Tomlinson.
-Valahogy úgy.-bólogatott a barna bőrű.
-Na jó akkor legalább a pöttöm szobákat osszuk fel.-mondtam kicsit oldva feszültséget.
-Miénk az alsó szoba-kiáltott fel mindenki egyszerre. Ugyanis volt egy lenti szoba, ami nagyobb volt mint a többi, na meg lent volt és hangszigetelt. A kiáltás után egyszerre indult meg mindenki a szobairányába, én pedig csak álltam ott és a körmömet vizsgáltam. Vártam, hogy visszaérkezzenek. Legelőször egy dühös Niall jött vissza.
-Csalással tiétek a szoba.-mondta, majd őt követte barátnője és csak legyintett, hogy ne foglalkozzak vele, majd ő elintézi. Láttam, ahogy a korlátnak támaszkodó Niallt Evie átöleli hátulról és valamit a fülébe suttog. A fiú megfordult és megcsókolta barátnőmet. Látszott rajtuk, hogy tényleg szeretik egymást. Niall szorosan tartotta karjai közt a lányt. Öröm volt nézni őket. Most úgy beszélek, mintha nekem nem lenne meg mindez. Gondolat menetemet két kar szakította félbe.Lassan megfordultam tengelyem körül és Liam állt velem szemben.
-Olyan boldogak együtt.-biccentettem hátam mögött lévő turbékoló barátainkra.
-Igen Evie megváltoztatta Niall-t Jó értelemben.-mosolygott.-de te is boldog vagy nem?
-Veled mindennél jobban.-adtam egy apró puszit szájára.
-na ha már itt ragadtunk egész éjszakára, akkor csináljunk valamit.-javasolta Zayn. Érdekes észre se vettem, hogy időközben a többiek is megérkeztek.
-Ötlet?-kérdezte Nell.
-Mi lenne hacsak beszélgetnénk közösen?-dobta fel Em az ötletet.
-Rendben és közben tudnánk énekelni is, mert itt a gitárom.-mondta Niall.
-Készítek popcornt minden párnak.-mondta Evie és azzal el is tűnt a konyhába.
Közben bementem felvenni a pulcsim, mert még mindig fürdőruhában voltam. Épp jöttem ki egy füzettel a kezembe, mikor láttam, hogy Liam fényképezni próbál, csak hát későn sikerült lenyomnia az exponáló gombot. És így egy ilyen kép keletkezett.

-Nem hiányzik valami a képről?-mutattam barátomnak, miközben az ölébe ültem.
-Így is tökéletes.-mondta majd megpuszilta a homlokom. Közben Evie is megérkezett a rágcsával, meg persze innivalót is hozott. És kezdetét vette egy laza kis baráti est. Egész végig énekeltünk és beszélgettünk mindenféle cikis dolgokról, hogy kivel mi történt. Például nem is tudtam, hogy Harry-t lefejelte egy ló. Máig sem értem, hogy sikerült ezt elérnie. Az éneklésnél pedig, mikor éreztem, hogy Liam csak nekem énekli az ő részeit hát azok a kis pillangók működésbe léptek. Kicsit csikizett, de nagyon kellemes volt. Azt hiszem jelen pillanatban minden lány így érezhetett. A beszélgetés után mindenki elvonult a szó szerint kis fészkébe. Persze a miénk volt a legjobb. Amint leértünk a rövid lépcsőn megfogtuk egymás kezét és hátat fordítva az ágynak rádőltünk. percekig csak néztük a plafont, majd egyszerre egymás felé fordítottuk a fejünket. Liam óvatosan a szabad kezével fülem mögé tűrt az arcomba lógó hajamat. Nem szólt semmit, csak nézett gyönyörű barna szempárjával. De nekem ez is elég volt, hogy tudjam. Szeret. Óvatosan odagördült hozzám és arca már csak pár centire volt enyémtől. Elmosolyodott, majd megszüntette azt a kis távolságot kettőnk között. Ajkait kicsit mohón, de érzelmesen tapasztotta az én ajkaimra. Azok lassú harmonikus mozgásban forrtak össze, majd után utat engedtem nyelvének. Érzékien csókolt és éreztem rajta az óvatosságot, de a vágyat is. Lassan felém gördült, de ajkaink egy percre sem váltak szét. Kezével támaszkodott a fejem mellett. Egyik kezével lassan oldalamat kezdte cirógatni. Mint az első csókunknál a fürdőben, de most más volt. Keze pólóm alá csúszott és úgy folytatta az oldalam simogatását. Bőröm bizsergett bőre nyomán. Senki nem képes ilyen érzést kiváltani belőlem. Csak Ő. Az érintse, a csókja. Persze bevillant egy vészjelző a fejemben, de mit is mondott Evie? Csak akkor szakítsam félbe, ha nem akarom. Liam megért.   
De én akarom. Akarom Őt most azonnal. Mindennél jobban. Hirtelen indulattól fordítottam helyzetünkön és csípőjére ültem. Még kicsit vizes volta fürdő gatyája, de nem érdekelt. Lassan megfogta pulcsim szélét és elkezdte felfelé húzni. Mikor a fejemen kellett átbujtatni szinte fájt, hogy elszakadtam tőle. Igaza volt barátnőmnek. Ha elragad a hév semmi sem érdekel. Az nap este a menyben éreztem magam. Csodálatos volt érezni, hogy úgy bánik velem, mint egy porcelán babával. Mintha egy apró nyomástól is összetörnék. Éreztem a szeretetet ami csak úgy áradt belőle. Éreztem hevesen verő szívritmusát, aminél szebb zene nincs is a világon. Éreztem mámorító csókját. Éreztem Őt. Azt hiszem ezzel még jobban összekötöttük magunkat. Sokkal közelebb érzem magamhoz az este után. Reggel szintén a kedvenc dalomra ébredtem. Szívverése, most egyenletes volt. Halkan vette a levegőt, hiszen még aludt. Fejem a mellkasán pihent és nem akartam kinyitni szemem. Félek, hogy az egészet csak álmodtam. Mikor rávettem magam és kinyitottam látószervem észre vettem, hogy nem álom volt. Tényleg itt fekszik velem egy ágyban a tökély. Lehet, hogy nem teljesen tökéletes, mert minden embernek vannak hibái. De nekem tökéletes. Soha sem akarom elveszteni, mert ő már az életem szerves része. Sőt Ő az életem.

Liam szemszöge:

Este megtörtént a dolog. Ez teljesen más volt. Próbáltam olyan lágy és óvatos lenni, amennyire csak bírtam. De nehéz, miközben elveszi az eszem bódító illatával és minden egyes érintésével. Reggeli ébredésemet haja csiklandozása okozta. Fejét mellkasomon pihentette. Nem akartam megnézni, hogy alszik-e még, mert azzal fel is kelthetem, ha nem alszik. Ezért csak óvatosan csupasz hátát simogattam. Láttam, hogy érintésem nyomán libabőrös lesz és elkezd mocorogni. Beletúrt hajába, majd fejét megfordítva felém fordította tekintetét. Azok a gyönyörű barna szemei, melyeket hosszú szempillái veszik körül. Nem szóltunk semmit, csak egymás szemét fürkésztük és mosolyogtunk. Szinte tudtuk mit akar mondani a másik. "Szeretlek". Ezzel csak még szorosabb lett a kötelék közöttünk és nagyobb a bizalom. Végül ő törte meg az idilli csendet.
-Jó reggelt királyfi.-hunyta be a szemeit.
-Neked is hercegnő.-pusziltam meg a homlokát.
-Szerintem fel kéne öltöznünk, mert a többiek ránk fognak törni.-javasolta, még mindig csukott szemmel. Nem tudom mi késztetett arra, hogy ezt tegyem de lágyan megpusziltam behunyt szemeit. Erre csak felkuncogott, majd maga köré csavarva a takarót felállt és elkezdett öltözni. Én csak figyeltem tökéletes alakját.
-Ne nézz.-mondta szégyenlősen.
-Hogy ne néznék egy ilyen tökéletes lányt.
-Még ha az lennék megérteném, de nem vagyok az. Még csak vékony sem vagyok.-mondta a végét elcsukló hangon.
-Kimondta ezt a baromságot?-kérdeztem és közben én is elkezdtem öltözni.
-Még az edzőm.-hajtotta le fejét. Óvatosan odaléptem hozzá és felemelte az állát.
-Ide figyelj nem tudom milyen volt az edződ. De egyet állíthatok bunkó és hazug....
-Ez kettő.-mosolyodott el.
-Látom visszatért a jó kedved.-néztem vigyorogva rá, majd adtam egy lágy csókot ajkaira. Utána kézen fogva kiléptünk a szobából és felmentünk a nappali szerűségbe. Niall-t és Eviet találtuk ott egymás karjaiban.
-Jó reggelt.-köszöntek ránk.
-Nektek is szép reggelt.-mondtuk, majd társultunk hozzájuk.
-Do beszélhetnénk négyszemközt?-kérdezte óvatosan Evie. Barátnőm bólintott, majd távoztak a szobából.
-Na mizujs haver?-kérdezte barátom.
-Megvagyok. Veled?-kérdeztem vissza.
-Boldog vagyok.-villantotta meg a fogszabályzóját.-Mi volt az este?
-Hát. Meg volt az első.-mondtam halkan, hogy csak ő hallja. Bár a többiek még alszanak.
-Gratulálok. De ugye....
-Basszus nem!-esett le a tantusz, hogy mit felejtettem el. Bizony azt a kis apróságot, ami megváltoztathatja az egész életünket. A védekezés.

15 megjegyzés:

  1. jump! éneklés, gitározás...áááá
    annyira ott lennék velük, és annyira ügyesen írsz h ezt el is tudod velem hitetni!:)
    <3 ma még fogsz íri?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik :) Te pedig azt nem tudod elhinni, mennyire jól esik amit írsz :') Én sosem vagyok magammal megelégedve :D
      Ja és megpróbálok ma írni, de nem ígérek semmit :)♥xx
      Évesz

      Törlés
    2. hát az írásban igazán meglehetnél elégedve magaddal,mert fantastic amiket írsz:Dén meg igyekszek hozzászólni mindig és örülök h ez ennyire jólesik.
      ok, köszi már várom.:)xxx

      Törlés
  2. Nagyon jó :D
    Hosszú, imádnivaló, vicces :D
    És hát a vége...:D
    Nagyon tetszik és nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)) És igyekszünk a következő résszel :)xx

      Törlés
  3. Szia. Nem rég találtam a blogodra, és tetszik :) Vár rád egy meglepetés a blogomban, csak lentebb kell menned hozzá a "Díj és köszönetnyilvánítás" c. bejegyzéshez, és ott is a FRISS jelzőszó alatt nézelődj :D
    http://climbingthewalls.blog.neon.hu/ <- ez a blogom :)

    VálaszTörlés
  4. óhh eszméletlenül klassz lett!!
    a vége nagyon izgi epekedve várom a következő részt.*-*

    VálaszTörlés
  5. Szia!! Menj fel a blogomra és ott nézd meg egy meglepit :)))) xxx

    VálaszTörlés
  6. sziia! Imádom a blogodat!!!
    és ez a rész se semmi..:D kíváncsi leszek hogy mi lesz Liam-ékkel..:D
    Mikor hozod a következő részt? Teljesen fügő lettem, de komolyan..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúú örülünk, hogy ennyire tetszik és annak még jobban, hogy rátaláltál és hogy függő lettél ;) igyekszünk a résszel :)xx

      Törlés