2012. április 9., hétfő

Még egy díj...♥♥

 Na jó azért ezt mi sem gondoltuk volna... két nap alatt két díj :') Nagyon sőt kimondhatatlanul köszönjük szépen, nagyon sokat jelent nekünk. Szóval köszönjük ezt  megtisztelő díjat AnnaLine-nak :)♥

Szabályok:
1.Tedd ki a blogodra a képet . *megvolt*2.Említsd meg annak a jómadárnak a nevét,akitől kaptad. *megvolt*3.Küldd tovább minimum három,kizárólag One Direction fanfictionos blognak. *megvolt*4 Írj magadról pár infót ami 1D-vel kapcsolatos(pl.:hol és hogyan ismerted meg őket,ki(k) a kedvence(i)d,és miért stb.) * megvolt*5. Akiknek tovább küldöd,hagyj megjegyzést a blogjukon,hogy tudják mi vár rájuk.*megvolt*


Évesz:
Na hát igazából úgy volt, hogy a kedvenc sportolóm Tom Daley kiírta, hogy Happy Birthday Real_Liam_Payne twitterre, én meg úgy gondoltam, hogy megnézem ki az. Látom a One Direction tagja. Soha nem hallottam még róluk, ezért megnéztem a pont akkor megjelent WMYB klipet. Fülembe mászva megimádtam a dalt, már ha van ilyen szó és elkezdtem interjúkat meg minden ilyesmit nézegetni. Először Louis tetszett a legjobban, majd Liam. De akkor még csak így tetszettek, de mióta igazi directioner vagyok Niall az úgymond "kedvencem" de persze a többieket is ugyanúgy imádom. Na szóval így ismertem meg őket és így szétterjesztettem az barátaim közt. Így hát elég sok embert megfertőztem ;) Ők azok, akik legrosszabb napjaimat is feltudják vidítani és ha bármi gondom is van meghallgatom az albumot és mintha eltűnnének. Szóval nélkülük nem élet már az életem. Örökre a szívembe vésték magukat. Azt hiszem ennyi lenne :)♥


Csücsk:

Mikor feltűntek az xfactor-ban,  hallottam róluk twitteről, de akkor még nem volt saját számuk.
Mikor már megjelent a WMYB a barátnőmtől (Évesz) hallottam róluk és azóta rajongunk értük.
Amikor megkérdezi valaki, hogy ki a kedvencem elkezdem mondani és felsorolok mindenkit..nem tudok dönteni. Mindegyikőjük valamiért különleges és ez így jó!
Minden lépésüket nyomon követem, ahogyan azt a Directionerek teszik
Ha meghallgatom bármelyik számot tőlük, az boldoggá tesz. Még ha csak rájuk gondolok, az mosolyt csal az arcomra.
Nélkülük nem lennék ennyire jókedvű. Bátorságot adnak ahhoz, hogy önmagamat adjam. Úgymond, erőt adnak az életemhez. Nékülük nem lenne kerek a Világ.
Mindenkinek szüksége van rájuk, hogy átsegítsenek minket bármiféle problémán.
Közhelyesen hangzik, de mikor "megismertem" őket, akkor volt rájuk a legnagyobb szükségem és ez a mai napig így van. Nem tudom elképzelni, hogy mi lenne velem nélkülük.
Dolgoztunk a többiekkel a One Direction Mania elterjesztésén, ami sikeresen összejött. Rengeteg ember fertőződött meg. 

 U.i: vagy ma vagy holnap jön az új rséz ;)♥xx

1 megjegyzés:

  1. Kedves Évesz!

    Ez igazán kedves húsvéti ajándék! Nagyon szépen köszönöm, és rettentően sokat jelent, hogy gondoltál rám is! <3
    Utólag is kellemes húsvétot!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés