2012. április 3., kedd

33. fejezet

Helloka :)
Nem túl hosszú, de azért remélem elviselhető rész :)
Jó olvasást és köszönöm a kommenteket, nagyon jól esnek :)♥

Evie szemszög:
-Fürdőruhák?
-Pipa.
-Napszemüvegek?
-Pipa
-Sok ruha?
-Pipa.
-Telefonok?
-Pipa
-Tehát mindenki fel van készülve? Semmi jelet nem adott senki, hogy hova megyünk?-érdeklődtem tovább.
-Beszéltél Joshal?-kérdezte gyanakvóan Zayn.
-Miért?
-Mert teljesen úgy beszélsz mint ő.-vágta rá Louis.
-Jó csak mondta, hogy mivel én tűnök a legfelelősségteljesebbnek kérdezzek rá.-vontam vállat.-Na de mindenki fogja a bőröndjét, mert vár ránk a kenguruk földje.
-Mi vár kire?-jött a válasz Harrytől.
-Téged Ausztrália, úgyhogy szedd a cókmókod és induljunk.-vágtam rá és elindultam a kisbusz felé.
-Ugye nem leszel ilyen szigorú 2 hétig?-nézett kétségbeesetten Louis.
-Nyugi nem, csak mikor ideges szigorúnak tűnik-ölelte át a vállam Niall.
-Akkor oldd fel benne a feszültséget.-kacsintott Liam, már a kocsiba.
-Liam?-szóltam angyali mosollyal, mert nem tetszett az előző beszólása. Így is feszült vagyok picit ilyenkor nehezebben bírom az ilyeneket.
-Igen?-nézett gyorsan felém, mire bokán rúgtam.-Aúúúú... Ezt miért?
-Te beszólni nekem.-magyaráztam mutogatva. Mire ú bokáját fogva rám öltötte a nyelvét.
-Hagyjátok a méregzsákomat.-röhögött Niall. De ő se ússza meg büntetés nélkül. Megböktem az oldalát.-Na engem miért bántasz?
-Nem hiába mondta néha a nővérem, hogy idegbeteg vagyok.- nevettem.
-Tudom a megoldást.-kiáltott fel Do és előkutatott a táskájából egy tábla csokit, majd a kezembe adta.-Édesszájú, így a csokitól fagyitól megnyugszik általában.
-Majd jól elromlanak a fogaid és akkor nézegethetsz.-mondta gonoszan Louis.
-Te meg szép narancssárga leszel a répáidtól.-vágtam vissza és mit sem törődve majszoltam tovább a finom csokimat.
-Emily. Ugye ez nem igaz?- bújt oda a barátnőjéhez, mint egy kis lány. Erre mindenkiből kitört a röhögés. Még Harry is elmosolyodott, akinek mellesleg valami baja van mert olyan zárkózott, mint valami nem tudom.
-Megérkeztünk.-kiabált hátra a sofőr majd megállt az autó is. Srácok feldobták a kapucnikat a Rayban szemüvegeket. Persze a szemüveg nálunk se maradt el. Kikászálódtunk, majd a reptéren átvágva eljutottunk a magángépig. A srácok kezet fogtak a pilótával, majd mindenki felszállt és elfoglalta helyét. Szegény Harry egyedül ült, de most amúgy sem beszélt senkivel Louison és Don kívűl.
Mindenki elhelyezkedett, majd a pilóta szólt, hogy a felszállást elkezdtük. Hát egy elég hosszú út vár ránk. Hosszú és unalmas. Fél óra múlva szinte mindenki bealudt, aki pedig nem az zenét hallgatott. Így voltunk ezzel mi is. Egy iPodról, de külön fejhallgatóval zenét hallgattunk. Miután Niall is bealudt felálltam és néhány álomszuszékról készítettem képet.
~
-Mindenki meg van ugye? Niall, Zayn, Louis, Harry, Do, Emily, Lisa...-számoltam az embereket.
-Igen tanárnéni, mindenki itt van.-forgatta meg szemeit Liam. Hát ebbe meg mi ütött.
-Akkor irány a szállás.-mosolyodtam el. Végre kezd oldódni bennem már a feszültség. Beszállt az élő halottakból álló csapat a kisbuszba és elindultunk. Kis kocsikázás után egy kis csendes nyugodt környéken egy nagy ház előtt álltunk meg. Igazából ez ilyen külterület volt, de közel a parthoz. Kiszálltunk az autóból és mindenkinek leesett az álla.
-Ez durva!-mondta ki tagoltan Do és mindenki csak bólogatott. Egy elég modern építésű ház, ház inkább villa állt előttünk. Medencével meg minden egyéb izével.
-Értem miért nem mutatott képet Josh.-mondta a tátott szájú Louis.
- A legjobb szoba lestoppolva.-kiáltottam fel és berohantam a házba. Ezzel azt hiszem mindenkit felébresztettem álmából és el kezdte futni utána a házba. Szerencsére én megtaláltam magunknak a legjobb szobát. Gyönyörű kilátása volt a tengerre. Egy 10 perc után már elkezdtük az óriás házat körbejárni. Hát nem mondom, de a többi szobák is legalább olyan jók voltak mint a mienk. Mindhez külön fürdő szoba járult. Mivel ezek az emeleten voltak lementünk Niallel és megnéztük a nappalit, meg a konyhát. Eszméletlen volt. Tágas és gyönyörű. Az étkezőből nyílt egy nagy üvegajtó a teraszra, ahol egy medence volt zöld pázsittal és térkővel körülvéve. Beérve a nappaliba levágottunk a kanapéra.
-Na ez két hét múlva már nem ilyen puha lesz.-röhögött Niall, majd felülve az ölébe húzott.
-Hát nem bizony. Nem fogjuk kímélni az biztos.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Csak ennyi?-meresztette rám azokat a gyönyörű szép kék szemeit.
-Érd be ennyivel.-másztam ki sz öléből mosolyogva és hanyatt feküdtem a kanapé másik részén. Pár másodpercig bámulhattam a plafont, majd újra elém került azaz ismerős arc.
-És ha én többet akarok?-húzta fel szemöldökét.
-Ez van.-rántottam vállat. Erre elkezdett csikizni. Visítozva röhögtem. Tőlem zengett az egész ház, mikor végre egy kis levegőhöz engedett jutni.-Lefogsz esni.
-Dehogy fogok én leesni.-mondta zavarodottan. De a következő pillanatban kezemmel és lábammal lelöktem magamról így egyenesen a földön landolt.
-Vagy mégis?- nevettem gonoszan.
-Olyan jó itt. Gyere és nézd meg te is.-mondta, majd megfogva kezem lerántotta magára. Mivel ő a hátán feküdt én meg a hasán feküdtem hason(?) arcunk között pár centi sem volt. Orrunk összeért és hogy húzzam az agyát lassan kezdtem csak ajkai felé közelíteni, de nem bírta kivárni. Mohón kapott szám után és most már én se játszottam vele, hanem visszacsókoltam.-Nyertem-suttogta csókunkba.
-Még csak most kezdődik a harc.-mosolyodtam el, majd a következő pillanatban egy csatakiáltást hallottam és több embert éreztem magunkon. Igen ez a kicsi a rakás játék akart lenni Zayn jó voltából. A súly hatására szánk akaratlanul is összeért, amiből néha egy egy csók lett.
-Na ne egymás száján keresztül lélegezzetek.-szólt ránk Emily.
-Ha leszálltok rólunk nem fogunk.-mondtam vissza.
-Azt lesheted.-vigyorgott Louis, aki a kupac tetején ült. Később, már csak egy nagy ajtócsapást hallottunk és a következőt "Ma Harrynél alszom".
-30 perce vagyunk itt kb és már is egy vita. Mi lesz itt egy hét múlva?-szólalt meg Lisa.
-Nem akarod azt te tudni.-forgattam szemeimet, amit csak Niall láthatott.
-Lementem a partra.-suhant el mellettünk egy ideges Liam.
-Mióta vannak együtt? 5 napja?-kérdezte Louis.
-Semmi közöd hozzá-jött egy morcos Dotól a válasz aki nem tudom hogy került ide, de épp a konyhába tartott.
-Na ha most azonnal nem szálltok le rólam csak 4 tagú lesz a zenekar.-szólalt meg végre Niall.

Képek:
A ház.

Konyha
Nappali

Niall+Evie








   



8 megjegyzés:

  1. zseniális lett.:) jaaj úgy várom már a következőt!<3 siess(etek)!:D

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon jó :D
    Kíváncsi vagyok min vesztek össze...
    Nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük! Bár ezt a részt Évesz írta :)
    Nagyon jól esnek a kommentek!
    Csücsk xx

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó ^^
    Mind a ketten nagyon jól írtok :D
    Kíváncsi vok min veszekednek :/ :P

    VálaszTörlés
  5. csodás lett.*-*
    Nagyon nagyon jól írsz ehhez kétség sem fér.*-*
    Imádom a blogodat.<333
    xx.<3

    VálaszTörlés
  6. Szia! Új olvasód vagyok, mert nagyon tetszik a blog!Nagyon jól írsz, mint egy igazi írónő :) Várom a kövit!!! :D<3 xxx

    VálaszTörlés
  7. Na akkor én itt mégegyszer megköszönöm mindenkinek a kommentjét. Hihetetlenül jól esnek. :)♥xx
    Én magam szerint én nem vagyok valami jó író. De van amikor egyszer csak elkap valami és nem bírom abba hagyni az írást. Általában azok sikerülnek a legjobban a többit ne mindig érzem jónak ezért láthatjátok fent sokszor hogy nem a legjobb :D
    NA ez hosszú lett de még egyszer köszönöm(köszönjük mindenkinek♥
    Évesz, xx

    VálaszTörlés