2012. április 2., hétfő

32. fejezet


Helloka (:
Remélem tetszeni fog az új rész ;) (szerintem nem a legjobb az én részem)
Mivel ezt úgyszintén ketten írtuk nem tűnik fel a különbség :D
Jó olvasást :)xx



Niall szemszöge:

Telefon csörgésre ébredtem. Nem tudom, hogyan kerültem az ágyamba és a tegnapból sem maradt meg sok minden. De szerencsére a másnaposság újra elkerült, ellentétben barátnőmmel. Evie a kezemen feküdt és folyott a nyála. Nagyon aranyos volt. Meg sem mozdult. Óvatosan kihúztam alóla a kezemet és a telefonomért nyúltam.
-Haló!-szóltam bele nyűgösen.
-Ti meg mi a francot műveltetek tegnap?! Hatodszorra hívlak. Rajtad kívűl senki nem veszi fel a telefonját. Niall magyarázatot kérek!-szólt bele a menedzserünk idegesen. Nagyon idegesen.
-Neked is szia.-mondtam nyugodtan-Mit csináltunk már megint?-kérdeztem unottan.
-Hogy mit?! Liam és Do a címlapon vannak félmeztelenül és csókolóznak.-mondta hangosan a menedzserünk.
-Ja az!-esett le hirtelen-tegnap buli volt.
-Szólj a többieknek, amint felkeltek. Szedjétek össze magatokat! Délben az irodámban!-majd letette.
"Na ez szép."-gondoltam magamban. Mivel láttam elég mélyen alszik Evie meg se próbáltam felkelteni. Halkan kimentem a szobából és lementem konyhába enni. Tényleg.. én már mióta nem ettem? Mikor ez eszembe jutott gyorsítottam a tempómon és elővettem a konyhába érve a tegnapi maradék kaját. Elkezdtem falatozni és közbe hívogattam a többieket. Mondhatom nem repdestek az örömtől, mert tudjuk hogy most egy alapos fejmosást kapunk. Szép sorban mindenkit felhívtam és iderendeltem fél tizenegyre. Azért ilyen koránra, mert tuti késnek legalább fél órát. Ismerem őket mint a rosszpénzt. Gondolkodásomat a lépcső nyikorgás zavarta meg, majd belépett egy kissé nyúzott kócos, de még mindig gyönyörű szőkeség. Lassan odacsoszogott mellém és egy jó reggelt puszit kaptam a szám sarkába.
-Jó reggelt kicsim.- mosolyogtam rá. Ő csak bólogatott és azon a kis szűk résen nézett rám.-Fáj a fejed igaz?
-De még hogy! Többet ne engedj ennyit inni.-kért, miközben felálltam és letettem elé az igazi gyógyszert és az ő különleges gyógyszerét, ami egy nagy doboz fagyi volt.-Honnan tudod, hogy a fagyi segít?-kérdezte meglepődve.
-Tudod van neked két lökött barátod, akik elláttak még akkor tanácsokkal.-vigyorogtam rá, miközben már a fagyiját kanalazgatta.
-Megölöm őket...egyszer.-nevette el magát.
-Ja amúgy megtudod adni Nell számát, vagy beszélsz vele?-kérdeztem, mert hátha ő tudja mégis hol van a bongyorka.
-Minek az?-vonta föl szemöldökét.
-Harry-t nem érem el, és neki is meg kell kapnia a fejmosást, nem csak 4-ünknek.-magyaráztam, majd láttam arcán azt a "még rohadtul reggel van" arc kifejezést.-Do és Liam a címlapokon vannak, ahogy alsóneműben csókolóznak az utca közepén.
-Aaaaa.- most esett le.-Tudod szívem nem értem, hogy te hogy nem vagy másnapos?
-Van sok kaja, ami felszívja a piát.-vigyorogtam.
-Kis haspók.-jött oda hozzám és megölelt. Olyan jól esik az ölelése. Mikor meleg leheletét érzem a bőrömön. Arcát nyakamba fúrta és belesuttogott, amitől kirázott a hideg -Szeretlek.
-Én is szeretlek.-suttogtam hajába. Miután elváltunk behozta telefonját és felhívta Nellt. Mivel ez most nem volt olyan lányos téma kihangosította. De főképp Evievel beszélt
-Hello Nell.-köszöntünk egyszerre.
-Sziasztok. Mivel szolgálhatok reggel 10-kor.
-Megtudnád-e nekünk mondani hol van a bongyori  fürtöske?
-Honnan kéne tudnom?
-Együtt mentetek el.
-Nem, mert én haza mentem a titkos izé után ő meg azt mondta visszamegy.
-Az jóóóó. Mert ide vissza nem jött.
-Ha az segít itt sem járt, mert nincs reggelim. Apropó éhes vagyok, úgyhogy pápá mókuskáim.



Nell szemszöge:(tegnapi buli részlet):
Ott ültünk a fűben és nevetgéltünk. Bevallom, jó érzés volt a többiekkel lenni és Harry közelsége is jól esett. A következő feladat Harry felé szegeződött.
-Csókold meg Nellt!-mondta Zayn huncut mosollyal az arcán. Harry egy kicsit tétovázott, majd elindult felém, testével már közeledett, mikor közbe szóltam.
-Nem is tudom..-hebegtem.
-Najó! Ha szégyenlős vagy, akkor most az egyszer megengedjük, hogy "titokban" hajtsátok végre a feladatot.-ajánlotta fel vidáman Lou.
-Rendben!-vágtuk rá, szinte egyszerre Harry-vel. Elindultunk a kert végébe, a fák mögé, ahhol senki sem láthatott minket. Egyre jobban elhalkultak a nevetgélések, mikor végre megálltunk. Lesütöttem szemeimet, éppen szólni akartam, mikor Harry rátapasztotta ajkait enyéimre. Nem esett rosszul, de NEM! Nem fogom ilyen könnyen adni magamat. Egy mozdulattal ellöktem magamtól. Ő csak értetlenül nézett rám.
-Hogy képzeled?! Nem gondolod, hogy ilyen könnyen megkaphatsz mindent. - kiabáltam Harryre.
-De ez volt a feladat!-emelte fel hangját Harry.
-Igen ez volt. Gratulálok, jól sikerült. Beértem volna egy puszival is.-mondtam szemrehányóan. Nem akartam elsietni a dolgokat. Idő kell míg újra bízni tudok benne. Elindultam a hátsó kapu felé. Futottam ahigy csak tudtam, már az utcán voltam, mikor hátulról megragadott egy kar.
-Sajnálom!-mondta megbánóan a gyönyörű zöld szemei csillogtak most is, mint mindig.
-Én megbocsátok Harry! De azért megérthetnél-mondtam, mire láttam arcán a megkönnyebbülést. Felém nyújtotta a kezét, hogy menjünkk vissza, de én hátrébb léptem egyet.
-Nem jössz?-kérdezte zavarodottan.
-Sajnálom, nekem időre van szükségem- és elindultam hazafelé. Megint az eszem győzött. Mindig mindent elrontok. De tényleg egy kis időre van szükségem. Szeretem. Ezt el is fogom mondani neki, de ennek még nincs itt az ideje. Az utca végén még hátrafordultam és éppen láttam, amint Harry megfordul és elindul a másik irányba. Féltettem, mert tudom, hogy hükyeségeket csinál, amikor ideges, de csak megfodultam és folytattam utamat hazafelé.


Niall szemszöge:

Ahogy sejtettem a srácok háromnegyed órát késtek, mire megérkeztek. Ekkor én már fel voltam öltözve. Pont akkor jöttek meg, mikor Evie fent pihent a szobánkba. Kimentünk a kertbe és leültünk körbe a fűre.
-Na srácok készüljetek fel gy alapod fejmosásra, főleg te Liam.-tekintettem barátom felé.
-De basszus! Nem várhatják el, hogy remete életmódot folytassak csak azért mert énekesek vagyunk.-kelt ki magából Liam.
-Valaki gyorsan írja fel. Ez lesz az egyik mondatunk Joshnak.-kiáltott fel Louis.
-Majd én felírom.-mondta Zayn és bepötyögte telefonjába.
-Pici lány még durmol?-kérdezte Louis.
-Nem csak pihen, mert azért nem volt semmi a tegnapi nap.-röhögtem ám ebben a pillanatban egy ásítozó lány jelent meg az ajtóban. Olyan édes volt ahogy ásított és ahogy kis hajszálai kijöttek a lófarkából. A szemüvege, meg rátett egy lapáttal. Olyan volt mint egy édes kis bocs.
-Te szemüveges vagy?- tette fel röhögve a kérdést répakirály.
-Aha mert?-kérdezett vissza fáradtan a barátnőm, miközben odahívtam és lehúztam az ölembe.
-Hát még soha nem láttunk szemüvegbe.-magyarázta Zayn.
-Lusta voltam berakni a kontaktlencsémet.-mondta és ráhajtotta fejét a vállamra. Szinte már így majdnem elaludt.
-Na azért ennyire nem vagyunk untató társaság.-kezdték el csikizni a srácok.Én meg csak ültem ott és néztem, ahogy szenved. De vigyorogva néztem. Miután abba hagyták a kínzást, mondtam, hogy el kéne indulni, mert hát ha nem lesz olyan mérges Josh, ha előbb ott leszünk.
-Sietek ű, ahogy tudok vissza hozzád és után egész délután a tiéd vagyok.-ígértem neki és egy orr puszival ott hagytam az ajtónál.-Azért ne az ajtónál aludj el!
-Haha vicces.-forgatta meg azokat a szép kék szemeit.
~
Már vagy negyed órája itt ülünk az irodába és hallgatjuk a papolást. "Híresek vagytok nem csinálhattok mindent felelőség nélkül. Először mindig gondolkodnotok kell. Példaképek vagytok blablabla...." nagyon unom már ezt a dumát. Már jó párszor végig hallgattuk.
-Srácok figyeltek ti egyáltalán rám?-kérdezte vörös fejjel Josh. Mire mind bólogatni kezdtünk.-Egyáltalán hol van Harold?
-Ez egy jó kérdés látod? De nekem van egy jobb. Mikor lesz a kövi turné hol milyen helyszíneken?-próbálta terelni a témát Louis.
-Louis azt máskor. Hol van Styles úr?-kérdezte. Már pont mondani akartam, hogy fogalmunk sincs, de Liam közbe vágott...
-Haza ment. Mert Gemma barátjának van a születésnapja holnap után.-mondta akadozva, miközben mi tágra nyílt szembogarainkkal néztünk rá.-Igen-erősítette magát.
-Most az egyszer beveszem a hülye dumátokat.-mondta, majd elfordult és a nagy üvegfalon kezdett kibámulni. Ez azt jelenti most jön a büntetés.
-Srácok, azt hiszitek minden olyan könnyen megy. Most egész hónapban rajtunk fog lógni a sajtó, de ha mázlink van csak egy két hétig. Na de a lényeg. Nem mondom azt, hogy ez az újdonsült barátnőitek hibája, de az ő kezük is benne van.-mi van?- Nem tiltalak el tőlük, egyrészt mert tudom azzal ártok mindenkinek, másrészt meg nem szólhatok bele a magánéletetekbe.
-Tehát?-kérdeztük.
-El kell mennetek egy kényszer vakációra. Egy sajtó mentes helyre, hogy lenyugodjanak a kedélyek. Vihetitek a lányokat, mert őket is zaklatnák az biztos. Ti eldönthetitek a helyet és akkor mentek oda ha én rá bólintok.
-Rendben akkor ezt megvitatjuk a többiekkel.-mondta Liam.
-De ha még egyszer ez előfordul elintézem, hogy úgy legyenek a próbáitok olyan sűrűek legyenek a napjaitok, hogy a lányokkal csak éjszaka tudjatok találkozni.-fenyegetőzött.-Ja és Niall. Ha haza jöttetek majd valamikor vár rád és Evie-re egy interjú Harry bejegyzése miatt twitteren.
-Az nem elég, hogy ha ott bejelentjük, hogy járunk?-kérdeztem, mert nem sok kedvem van interjúzni. Úgyis csak kiforgatják a szavainkat és minden hülyeségre kérdeznek rá.
-Egy ideig, de egyszer eljön az interjú ideje is.-mondta.- Na de tűnés innen. Ha meg van a hely egy sms-t kérek. És kérlek botrányt kerüljétek.
-Rendben főnök.-szalutáltunk és elhagytuk az irodáját. Miután kiértünk az ajtón mindenkinek egy halk sóhaj hagyta el a száját.-Na gyerünk a lányokhoz.-mindenki sms-t írt, hogy mi és hogy történt, de engem utána Evie felhívott.
-Szia szerelmem.-köszöntem mosolyogva, mert ha vele beszélek nem bírok nem mosolyogni. Még a legrosszabb napjait is felvidítja.
-Hello. Meg van elveszett báránykánk.
-Hol van Harry?
-Otthon. Mármint Holmes Chapelben.
-Beszéltél vele?
-Én nem de Do igen, amúgy minden lány itt van ide gyertek.
-Megyünk szívem, már itt vagyunk a ház előtt.
Amint ezt kimondtam meg is jelentek az ajtóban a lányok. Minden fiú odament a sajátjához és nem tudom mit csináltak, mert én egy forró csókot váltottam barátnőmmel és így nem figyeltem rájuk. Bementünk és leülve nappaliba elkezdtük ki tárgyalni aktuális témáinkat. 1. Mi van Harryvel?
-Azt mondta, hogy muszáj most pihennie, és hogy hagyjuk békén holnap már jön haza.-magyarázta Do.
2. téma. Mi legyen az úti célunk ?
Jött itt minden féle ötlet.  Hawaii, Japán, Kína, Alaszka(??) és végül Do mondta a legjobb ötletet.
-Ausztrália Gold Coast.-mondta teljesen fellelkesedve. Voltunk már Ausztráliába, de ezen a részen még nem, úgyhogy néztünk pár képet. Jó elég volt egy képet megnéznünk, mivel már az elég meggyőző volt.
Gold Coast

-Ide megyünk. nincs apelláta.-jelentette ki Emily.
-Kivéve szívem ha Joshnak nem tetszik.-húzta száját Louis.
-Kérdezzük meg.- mondta Zayn és elővéve telefonját felhívta. Gyorsan lerendezték a telefonbeszélgetést.
-Hát Josh azt mondta...-kezdte el vakarni a tarkóját.-hogy mehetünk.-erre mindenki elkezdett le-föl ugrálni.-Holnapután indulunk. Két hét.
-Micsoda?-ámuldoztunk
-Bizony ám, úgyhogy fel kell készülni.-vigyorgott Zayn.
Két hét a legjobb barátaimmal és a szerelmemmel egy napsütötte csodás tengerparton. Van ennél jobb?


5 megjegyzés:

  1. Szerintem ez is nagyon jó lett :D
    Tényleg imádom ezt a blogot :D
    Nagyon várom a kövit is :D

    VálaszTörlés
  2. WoW annyira jó ^^
    remélem Nell is ott lesz ezen a "nyaraláson" :D szegény Harry :((

    VálaszTörlés
  3. Hali! :]
    Nagyon jó rész, várom a folytatást. Mik lesznek még ezalatt a 2 hét alatt?! :D Hajaj... ;]
    Puszi, Tyra

    VálaszTörlés
  4. istenem eszméletlen.*-*
    nagyon jó lessz az a bizonyos nyaralás.:P
    nagyon várom a kövi részt.*-*
    xoxo.<333

    VálaszTörlés