2012. február 26., vasárnap

12. fejezet: Nyertesek

Hello(:
Csak szeretném megköszönni, a kommenteiteket, nekem ez a pár is sokat jelent, és remélem tényleg tetszik a blog. Amint látjátok néhány hétvégén több részt is tudok hozni. (:
Jó olvasást, xx
(ennek a képnek nincs köze történethez)


Evie szemszöge:
-A verseny nyertese nem más mint.....- kezdtem bele, miután megbeszéltük Doval a döntést.
-Nagyon nehéz döntés volt, de a nyertes Edward.- mondta boldogan Do.
-Ki?- néztek hirtelen a fiúk, mert kellett volna nekik 5 perc mire leesik, de közbe avatkoztam.
-Harry ti idióták.
-Yeeeees.- kiabált, mire a többieknek lekonyult a szájuk.
-A többi versenyző se szomorodjon el mert kapnak díjat.- mosolyogtam.
-Mit kapok?- kérdezte Louis.
-Te egy répatortát, Liam ajándékát Do intézi- kacsintottam- Niall ajándéka titkos, Zayn te pedig egy mosogatás mentesítő jegyet kapsz ami 2 hónapig érvényes nálunk.-erre mind megörültek.
-És az első helyezett mit kap?- érdeklődött Harry nagy vigyorral.
-Hát azt hogy első lehetsz.- mondta Do, mire szó szerint majdnem leesett az álla.
-Ez most komoly?-kérdezte
-Tudod, hogy még neheztelek rád, de majd talán te is kaphatsz valamit. Ha szépen kéred kaphatsz Louis tortájából majd.-próbáltam megnyugtatni.
-Azt már nem. Az az enyém lesz.- tiltakozott Louis, mint egy 5 éves.
-Tényleg szerinted ez a répa imádó 5 éves fog nekem adni?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Jól van na hülye ötlet volt. Majd kapsz egy mini hangsúlyozom MINI cupcake-et.-mosolyogtam.
-Kösz.
-Na srácok, most már tényleg mennem kell, majd találkozunk.-mondta Do.-Sziasztok.
-Holnap 7-re legyél kész kezdetét veszi a randi özön.-kacsintott felé Liam, mire Do csak egy fintort vágott.
-Milyen randi áradat?- kérdeztem csípőre tett kézzel, miután már elment Do.
-Hát fogadtunk, és én nyertem, szóval egy hétig minden este velem kell randiznia.-mondta vigyorogva.
-Ez jó csajozási mód haver.- pacsizott vele Harry.
-Nincsen dolgotok srácok?- kérdezte Niall.
-Már mi lenne?-kérdezte Louis összevont szemöldökkel.
-Liamnek meg kell szerveznie a holnapi randit, neked répát kell venni, Harrynek fel kell dolgoznia a ma történteket Zayn pedig......- ahogy látom az én szerelmem itt már kifogyott az ötletekből.
-Figyelj ha azt akarod, hogy húzzunk el mert a csajoddal akarsz lenni, akkor azt mond- tette Zayn a kezét a  vállára.
-Jó akkor húzzatok el.- mondta ki egyszerűen Niall.
-Azért lehetnél kedvesebb is.- háborgott Louis, de ezen én csak jót röhögtem.
-Ti mondtátok, hogy ne köntörfalazzak.- vonta meg a vállát.
-Jó de én itt akarok maradni.-kezdett el nyafogni Louis.
-Louis, ha nem mész most azonnal haza nem kapod meg a répatortádat és nemcsak hogy nem kapod meg soha nem is fogsz kapni.- fenyegettem meg. Ez hatásosnak bizonyult, mert 5 perc múlva mindenki eltűnt a házból és csak ketten maradtunk.
-Mit akarsz te szőkeség?- kérdeztem, miközben vissza felé tartottam a bejárati ajtótól.
-Csak veled lenni egy picit kettesben, mert konkrétan nem igen voltunk sokat kettesbe.- húzott maga mellé és összefonta ujjainkat és azt nézte. -Olyan hihetetlen.
-Mi csoda?- néztem a gyönyörű kék szemébe.
-Hogy most már a barátnőmnek mondhatlak, és bármikor megcsókolhatlak, foghatom a kezed,...-és most én fojtottam bele a szót, mert nem bírtam tovább hallgatni. Ajkamat az övéire nyomtam, majd éreztem, hogy azok lágyan elkezdenek mozogni, és gyengéden csókol vissza. Csókunkat egy váratlan vendég szakította meg.
-Bocsi csak itt hagytam a telefonom.- vigyorgott.
-Louis- mondtuk egyszerre.
-Jól van na csak kíváncsi voltam mit csináltok.-vigyorgott még mindig, de én hallottam még egy kis zajt.
-Harry gyere be.- mondtam hangosabban, mire az említett személy be is lépett.-Kukkolók.
-Nem is...- háborodtak fel. Niall csak röhögött rajtunk.
-Komolyan rosszabbak vagytok mint a...- és itt egy picit megakadtam, de legyőztem a fájdalmat és ugyanolyan hangnemben folytattam- mint a szüleim.
-Hát tudod kislányom vigyáznunk kell ám rád. Te még csak 16 éves vagy ő meg már 18, és elég veszélyes- mondta Louis női hangon.
-Köszönöm Anyuci, elhagyhatjátok a terepet, tudok magamra vigyázni.
-Nézd Harry drágám hogy felnőtt a mi kis csepp lányunk.-törölt le egy mű könnyet az arcáról.
-Ne sírj édesem.-ölelte át vállát Harry és már én se bírtam röhögés nélkül.
-Na tűnés innen.- most már Niall küldte ki őket és kulcsra bezárta az ajtót tehát elvileg senki nem tud bejönni.-Hol tartottunk?-kérdezte vigyorogva, majd hanyatt dőlt a kanapén és fejét az ölembe rakta. Haját kezdtem el birizgálni, míg ő felnézett twitterre.
-Na? Gyűlölnek, hogy elvettem a szőke hercegüket?-kérdeztem viccesen.
-Nem annyira. Azt írják többen, hogy aranyosak vagyunk és ha én boldog vagyok veled akkor ők is azok.
-És boldog vagy?-kérdeztem.
-Annak kéne lennem- kérdezte flegmán, majd válaszul a fejére nyomtam egy párnát é én is ráhajtottam a fejem.-Jobb lenne, ha nem lenne itt ez a párna.- mormogta párna alatt.
-Idióta.-mondtam majd kihúztam a párnát és ő egy gyors mozdulattal felemelte a fejét, hogy ad egy csókot. De talán túl gyors volt, mert lefejelt.-Aúúúú-kiáltottam fel.
-Ne haragudj.-ült fel gyorsan és nyomott egy puszit a homlokomra- most már jobb?
-Igen, te is kérsz gyógypuszit valahova?- kérdeztem
-Igen ide.- csücsörített.
-Oda nem kapsz- mondtam, majd faképnél hagytam.
-Köszi szépen. Akkor én most szenvedjek.- hallottam, ahogy utánam szólt, de csak jót röhögtem magamba. Annyira hihetetlen, hogy ez az egy ember az össze fájdalmamat elfelejteti velem.

Liam szemszög:

Olyan jó érzés volt hallani, hogy én nyertem. Igaz így most egy csomó dolgom lesz, de nem érdekel, mert egy hétig minden estét Do-val tölthetek. A holnap napot már meg is szerveztem, most már csak a ruhámat választom ki előre, hogy holnap betudjam rendezni a helyszínt. Miközben gondolkoztam, hogy mit vegyek fel a telefonom csörrent fel. Megláttam rajta azt a képet, amit sunyi módon készítettem Doról. Vajon miért hív? Remélem nem mondja le a holnapot. Basszus miért vagyok ennyire ideges? Na jó lehet fel kéne venni a telefont. De tuti hallani fogja hangomon, hogy ideges vagyok. Na jó nyugi Liam nyugi. Tudom, hogy ez így tök idiótán néz ki, de ez járkált a fejembe, mire felvettem a telefont.
-Hello.-szóltam bele olyan lazán amennyire csak tudtam.
-Hello, csak azért hívlak, hogy holnap milyen ruhába menjek. Elegáns, vagy jó a gatya póló?-ahogy hallom a hangján, ő kevésbé izgul mint én. Sőt szinte nem is izgul. Pedig a randik előtt a lányok szoktak izgulni nem a fiúk.
-Hát végül is abba jössz amibe akarsz. Rajtad minden jól áll.- próbáltam bókolni.
-Na ne bókolj. Ja és tudnál szólni Niallnek, hogy 2 nap múlva van Evie szülinapja.
-Mi? Komoly?
-Igen. Holnap után lesz 17 éves. Na de akkor szólsz neki?-kérdezte
-Persze.
-Jó akkor holnap este. Remélem nem úgy veszel fel, mint legelőször, hogy majdnem elütsz.-nevetett a telefonban. Olyan édesen nevetett.
-Jól van na. Most amíg élek ezzel fogsz szívatni?
-Pontosan- és hallottam a hangján, hogy gonoszan elmosolyodik.
-Na jó megyek.
-Oké Bye.
-Hello.-köszöntem utoljára és kinyomtam a telefont. Basszus akkor nekem i kell nézni valami ajándékot a kis hugomnak, de legelőször szólni Niallnek. Egy sms megteszi.
"Bro. Gondolom jó lenne ha tudnád holnapután EVIE SZÜLINAPJA lesz. Mi lenne ha csinálnánk egy dupla randit? Válaszolj!! Liam "
Ez a dupla randi ötlet nem is rossz. Jó mondjuk az biztos, hogy sokat fogunk röhögni és hogy Evie meg Niall ott fognak enyelegni, de Ő van a legnagyobb hatással Do-ra. Úgy elment ez a mai nap, hogy észre se vettem, már 7 óra volt. Hát Evieéknél, mindig gyorsan telik az idő. Na de készülődés a holnapra és megnyugtatni magam.
Do hívó képe:

1 megjegyzés: