2012. február 14., kedd

5. fejezet: Tökéletes lány?


-Te ezt most komolyan gondoltad?- kérdeztem tágra nyílt szemekkel.
-Naná. Jó ez így furán hangzik, de költözz hozzám- tényleg furán hangzott és tartott egy kis szünetet, majd nevetve folytatta- mármint nyárra.
-Te hülye vagy és nem gondoltad ezt át rendesen. Kezdem azt hinni, hogy te is ittál egy picit.
-Nem. Kérlek. Olyan jó lenne sosem lennék egyedül. Kérleeeeeeek.- nyújtotta el a végét.
-Megfogod bánni, ahogy én is , de jó. Legyen.-mondtam belegyezően, mire a nyakamba ugrott.- Niall. Én azt hittem te vagy a fiú és én a lány.- nevettem.
-Mi van már örülni se szabad?- kérdezte elhúzódva tőlem.-Amúgy miért bánnám meg.
-Dehogynem te idióta szabad örülni ja és hát mert még sosem éltél együtt egy lánnyal.-bólógattam, mintha olyan okos lennék.
-Miért? Mivel jár?- kérdezte ijedten.
-Vissza már nem vonhatod- nevettem-Ja amúgy hát a fürdőt párszor elfogom foglalni egy két órára, néha hisztizek de még szerencsés vagy mert nincs olyan sok ruhám.
-Jó valahogy kibírom, de én is hisztizni fogok néha.- vallotta be.
-De van egy jó pontom. Tudok főzni és sütni sütit.- suttogtam.
-Jó te mostantól végleg nálam laksz és el nem engedlek.- nevetett.
-Idióta.- nevettem.- Jó lakótársak leszünk.- kacsintottam, aminek semmi értelme nem volt, mert nem láttuk teljesen egymást.
-Ja igen. Jó lakótársak.- mondta egy picit csalódottan.
Ez után még nagyon sokat beszélgettünk, és röhögtünk kint a kertben. Ez most így pont tökéletes volt. Csak barátok. Nem akarom elsietni, mert ez volt a baj Tommal is szerintem.Na mindegy.
-Hol szeretnél aludni? Itt vagy menjünk haza?-kérdezte ,miközben felállt az ágyból és nekem is segített.
-Nekem mindegy. De fura így azt hallani, hogy haza.- nevettem, mire ő is elkezdett nevetni.
-Na?.-kérdezte.
-Jó lesz itt. Aztán reggel haza felé elhozom a cuccom Tomtól. Még jó hogy nem pakoltam ki, mert még csak ma jöttem meg.- mondtam, miközben bementünk és észrevettük, hogy már alig vannak páran.-Viszont nincsen pizsamám.- húztam el a számat.
-Adok neked egy pólót, meg egy alsógatyát ha megfelel.-nevetett.- vagy tőlem aludhatsz meztelenül is mert megkapod a kedvenc vendég.szobám.
-Jó lesz, feltéve ha én választhatom ki melyiket szeretném. Mármint a pólót.- nevettem.- Az alsógatya tök mindegy.
Felmentünk a szobájába és kiválasztottam egy pólót. Egy piros pólót.
-Na ezt én lenyúltam, többet nem kapod vissza.- mondtam, miközben magamhoz szorítottam. Éreztem rajta Niall illatát és bódító volt. Nem. Nem szerethetek bele. Legszívesebben megpofoztam volna magam,hogy térjek észhez.
-Tessék itt az alsógatya. Ne aggódj tiszta.- mondta nevetve.-Ha akarsz letusolhatsz nálam.-ajánlotta fel..
-Úristen. Nial fürdőjében tusolhatok és Niall cuccaiba alhatok. Wááááá.- kezdtem el kiabálni mint egy fangirl, mire csak egy nevetés volt a válasza.
-Na menj, vagy különben velem kell fürdened.- kacsintott.
-Álmodozz.-mondtam és becsaptam a fürdő ajtót.

Niall szemszög:

Első lépés kipipálva. A közelébe lenni, már ez is elég. de félek nem fogom kibírni, ha csak barátok maradunk. Ezzel majd később foglalkozok. Végig ezen gondolkoztam és az ágyamon ültem, mikor kijött a fürdőböl. Még így is gyönyörű volt. Egy picit nagy volt rá a pólóm épp csak egy picit lógott ki alóla az alsógatyám.
-Mi van bamba?- kérdezte integetve. Hirtelen észbe kaptam. Valószínüleg bámultam elég feltűnően.
-Ja semmi, csak elbambultam.- mondtam zavarba és gyors bementem a fürdőbe. Letusoltam, derekam köré tekertem a törölközőt, mert elfelejtettem behozni egy boxert. De mikor kiléptem Evie ott ült törökülésben az ágyam közepén meglepődve.
-Hát te?- kérdeztem, és éreztem hogy egy picit pirulok, mert nem szeretem mutogatni a felső testem. Tudom kéne járni gyúrnom, de a kajálás jobb.
-Tudod, elfelejtetted megmutatni a szobámat?- magyarázott. Tényleg. Az kimaradt.
-Várj egy picit gyors veszek fel valamit, és megmutatom.-mondtam mire ő bólogatott. Úgy ült ott mint egy óvodás kislány.-Cuki vagy.-mondtam neki, miközben kerestem a gatyámat.
-Siessél már aludni szeretnék.- ásítozott.
-Ha annyira szeretnél aludj az én ágyamban.-mondtam neki, mert nem szeretem ha sietettnek.
-Ne kínálgasd, mert tényleg az lesz.- vigyorgott.
-Tőlem, de akkor velem kell aludnod.- vontam meg a vállam. Mert még mindig azt a gatyámat kerestem amibe aludni szoktam.
-Nem.-szögezte le.
-Mutasd meg milyen gatyát adtam neked.-mondtam neki, és felállva az ágyra felhúzta a pólóját.-Ezt kerestem én.-nevettem.
-Ezt már nem kapod meg-nyújtotta kia nyelvét és elkezdett ugrálni az ágyon.Nagyon aranyos volt.
-Jó akkor keresek másikat.- mondtam sértődötten, és elővettem egy másikat.
-Siessél már.-ugrált még mindig.
-Jól van már energiabogyó. Mehetünk.- forgattam meg a szemeim, miközben felvettem a pólóm. Végig vezettem a folyosón és benyitottam a szobába. Ez volt a kedvenc szobám ( persze a sajátom után ). A fal fehér volt és azon voltak barna és zöld csíkok. Az ágynemű is ugyanilyen volt.- Ez lenn az. Remélem megfelel a kis hercegnőnek.
-Hát nem is tudom.- nézegette a szobát, majd vetettem rá egy szúrós pillantást. –Köszönöm.- mondta már mosolyogva és kaptam egy puszit is az arcomra. Éreztem, hogy pirulok.
-Nyiss ablakot, mert nagyon meleg van.- mondtam rögtön, hogy valamire tudni fogjam a vörösségem.
-Okés.
-Na jó éjt.- integettem  neki és kimentem a szobából. Már zártam be az ajtót, mikor visszaintegetett. Hirtelen belebotlottam Liambe.
-Hát te kit rejtegetsz?- kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Senkit- suttogtam és elindultam a szobámba, de követett. Leültem az ágyra, majd ő is bejött és ott állt velem szemben.- Vallatni akarsz vagy mi?-kérdeztem
-Nem. De ki van abba a szobába, és hol voltál egész este?- kérdezte komolyan.
-Kint voltam az udvaron ,mert nem volt kedvem bulizni, amúgy a szobába egyik barátom van.- magyaráztam ki magam.
-Jó. Most legyek az a barát aki beveszi mind azt a hülyeséget amit mondtál, vagy elmondod magadtól.- fonta össze karjait.
-Jó. Evie van a szobába. Most jobb?- mondtam, miközben hanyatt dőltem az
ágyamon.
-Az az Evie?- kérdezte elég furcsa hangon.
-Melyik az az Evie?- kérdzetem.
-Tom barátnője.
-Akarod mondani Tom exbarátnője.- javítottam ki.
-Ugye nem miattad szakítottak?- kérdezte tök komolyan.
-Nem.-ültem fel és néztem rá hülyén.
-Kivel voltál kint a kertben?-még mindig úgy nézett ahogy az előbb.
-Vele.-mondta sóhajtva, majd újra hátra dőltem.
-Te bele szerettél.- mondta határozottan és még csak ellenkezni sem tudtam.-És miért alszik itt?
-Mert nem angol, és Tomnál lakott.
-És most hol fog?- szaladtak fel a szemöldökei. Nem válaszoltam. –Ugye nem?-kérdezte- - Nálad fog lakni?
-Igen. Ne mondj semmit jó? szeretnék aludni.- keltem fel az ágyról és kitoltam a szobámból.- Jó éjszakát.- és rácsaptam az ajtót. Lefeküdtem és azonnal elaludtam.

~~~~~~~~

Reggel fura hangokra ébredtem. Rögtön lerohantam a konyhába és észrevettem, hogy mindenki ott ül az asztalnál és palacsintát eszik.
-Hát ti?- kérdeztem fejemet vakarva.
-Reggelizünk nem látsz a szemedtől. nézett rám halál komolyan Louis.
-De honnan van a kaja?- kérdeztem, miközben leültem én is.
-Képzeld VALAKI befogadott egy konyhatündért.- vigyorgott Zayn, és ebben a pillanatban belépett Evie, aki még mindig pizsamában volt.
-Jó reggel álomszuszék.- mosolygott rám.-Ja és Zayn. Nem kell nagy tehetség a palacsintasütéshez.
-Ti engedtétek, hogy a vendég szolgáljon ki minket?- néztem rájuk nagy szemekkel, mire mindenki megfagyott és abba hagyta amit éppen csinált.
-Niall. Mire felkeltek én már a felével készen voltam. Szóval ha akarták volna se fejezem be.- nézett rám kék szemeivel.
-Amúgy. Kell tehetség a palacsintasütéshez. - váltott témát Liam.- Mert ez az ami Harrynek nincs.-vigyorgott. Harry szúrós szemekkel nézett rá és lassan rágta azt ami a szájába volt.
-Én igen is tudok palacsintát sütni. - mondta durcásan.
-Lehet de abból mi nem eszünk. - nevetett Louis.
-Már te is ellenem fordulsz Boo Bear?- kérdezte Harry ijedten a mellette ülő Louistól.
-Dehogy is szívem. Csak tréfáltam.- pislogott nagyokat a göndörkére.
-Muszáj így égetni magatokat? Na meg persze minket is? – kérdeztem rájuk nézve. Pár másodperc múlva egy palacsintát éreztem a fejemen. –Evie.
- Hagyd békén a tubicáimat. Ha ők itt akarnak szerelmeskedni akkor itt fognak.- jelentette ki halál komolysággal. Csak néztem, hogy mit csinál. Persze a többiek már jót röhögtek.
-Nézd Harry drágám, a védelmező hősnőnk.- szipogott Louis.
-Tee.- néztem mérgesen Eviere, mire ő hirtelen kiskutyaszemeket csinált, de most az egyszer nem hatott. Oda mentem hozzá és rácsöpögtettem a lekvárt a hajára.
- Kajacsataaaa – kiabáltak egyszerre hangosan és már mi is nevettünk Evievel.
Hihetetlen. 10 perc alatt belopta magát a fiúk szívébe és ugyanúgy ökörködött mint mi. Lehet, hogy ő a tökéletes lány? 
Evie pizsama pólója

2 megjegyzés:

  1. "Hagyd békén a tubicáimat. Ha ők itt akarnak szerelmeskedni akkor itt fognak."
    Jót nevettem :DD
    Jó lett ;) :D

    VálaszTörlés