2012. február 24., péntek

8. fejezet

hello olvasók (:
Először is most látom, hogy átléptük az 1000 látogatót, ami nekem sokat jelent és örülök, hogy kapok visszajelzéseket. ♥
Másrészt pedig nagyon büszke vagyok a srácokra. Megérdemlik a Brit Awardsot. És örülök, hogy azok közé sorolhatom magam, akik szavaztak rájuk. Ja és remélem tetszeni fog a rész. (Niall táncánál link is van csatolva ;))


Liam szemszöge: (vissza akkora, mikor Evie kiugrott a kocsiból)

Nagyon megijedtem. Nem tudtam mire vélni Evie viselkedését. Láttam, hogy Do szemei megtelnek könnyel.
-Te tudod ez mi volt?- kérdeztem tőle. Remélem nem volt túlkemény a hangom. De akkor is aggódtam, mert Evienél kedvesebb nyugottab lányt nem ismerek. Persze csak barátként tekintek rá. Olyan mintha a hugom lenne, és szerinetm ezzel ő is így van. Persze én neki nem a huga hanem a bátyja. Na mindegy.
-Figyelj, nem lehetne ezt most elfelejteni? Vagy ha mindenáron tudni akarod, akkor majd kérdezd meg Eviet, de én nem tudok erről beszélni.-mondta szomorúan és közben végig az ablakonnézett kifelé.
-De ugye mégbefejezzük a napunkat?- kérdeztem félmosollyal.
-Na jó. Ugyis megakarlak nézni sminkben.- nevette el magát.
-Szeretném ha csak a mosolyod láthatném a nap további részébe.-néztem rá, mire csak bólintott egyet.-Na következő úti cél a....- tartottam egy kis hatás szünetet.- London Eye. Benne vagy?
-Menjünk. De nem fognak felismerni?- kérdezte aggódóan.
-Felveszem a kapucnim, és egy napszemüveget. Ez a gond letudva.-magyaráztam meg.
-Profi vagy már az álcázásban ugye?-kérdezte nevetve.
-Hát igen.- vágtam büszke fejet, mire ő csak meglökte a vállam.
A London Eye-on utazva készített pár képet, majd utána miközben sétálgattunk akkor rólam csinált néha, de nem jött össze az a rossz kép. Aztán meghívtam egy milkshakere. Nagyon jó volt a délután egész estig sétálgattunk és hülyéskedtünk. Aztán telefonszámot cserélve elváltak útjaink. Olyan jó volt, mert mellette mertem önmagamat adni. Persze a hülyébbik énem jött elő gyakrabban, de nem baj.
Este a srácokkal átmentünk meglátogatni Evie-t. Amikor odaértünk szerencsére már nem látszott rajta az a düh, mint a kocsiban. Ezért kihívtam a konyhába megbeszélni a történteket. Elmesélte, hogy még régen összeveszett Do-val. Persze azt nem mondta el hogy min, hiába kérleltem.
-Kérlek mond el mi történt. Ennyire nem bízol bennem?- kérdeztem.
-Nem a bizalomról van szó Liam. Egyszer majd megtudod, de ennek nem most van itt az ideje.- magyarázta, és éreztem hogy egy érzékeny téma van a hátterébe.
-Jó, de azt tudnod kell, hogy nagyon megkedveltem Do-t.
-Figyelj. Nem fogok vele most kibékülni, persze lehet hogy meg tudjuk majd beszélni a dolgokat. Mellesleg nem nagyon örülök neki, de ez a te döntésed és én elfogadom. Ha úgy gondolod Do az a bizonyos lány, hát akkor elviselem. De jó pofizni nem fogok.-mondta hosszasan, és megértettem.
-Köszönöm a prédikációt és örülök, hogy így vélekedsz.- mosolyogtam rá.
-Ha te agy vagy boldog akkor azt el kell fogadni.- mosolygott, majd megöleltem.
-Még csak 3 napja ismerlek, és már úgy érzem hogy a húgom vagy.-mondtam.
-Na ne nyálaskodjatok már.- hallottuk Harry hangját, majd mindenki bevonult és leültünk enni.
Vacsora után Evie kisorsolta, hogy kifog mosogatni.
-És a mai nyertes nem máááás mint.....- nyújtotta el.- Zayn Jawaad Malik.-nevetett
-Ez az nyertem- ugrott fel Zayn újongva.
-Gratulálok Zayn. A nyereményed pedig egy ma estére szóló mosogatás.- veregette hátba Evie majd mindannyian bevonultunk a szobába. Egy óra múlva Zayn is csatlakozott hozzánk, csak egy kicsit morcosabban. Egész este beszélgettünk. A világba már szétterjedt a hír az új családtagunkról. Aki természetesen Evie.
-Azt hiszem megtaláltak a fanok twitteren.- nevetett.
-Honnan veszed?- kérdezte felhúzott szemöldökkel Louis.
-Egy nap alatt a követőim száma 500-ról felugrott 10000-re- mutatta telefonját.
-Hűha-mondtuk egyszerre.
-Na egy lány megkérdezte, hogy ha kérdez akkor válaszoltok-e rá? Mit mondjak?- kérdezte.
-Mond neki, hogy a főztöd miatt jó kedvünk van és ezért kérdezhet.- fejtette ki Niall. És pár perc múlva meg is kaptuk a kérdést.
-A kérdés: Ki táncol a legjobban a bandából szerintem?-olvasta fel hangosan.
-De hisz ez a kérdés neked szól zsenikém.- mondta gúnyosan Zayn.
-Jól van na. Nem tehetek róla, hogy neked kellett mosogatni. De legalább a héten már többször nem kell.- nyugtatta meg Evie.
-Na és mi lesz a válaszod?- tudakolta Harry.
-Mivel még nem láttalak táncolni egyikőtöket se ezért tánc versenyt rendezünk holnap. Este.-mondta.
Még egy kicsit maradtunk, aztán este mindenki haza ment. Miközben haza felé mentem eszembe jutott egy ötlet, aminek megvalósításához azonnal neki is kezdtem....

~~~~~~~~

Evie szemszöge:

Reggel mire felébredtem reggelivel várt Niall. Olyan aranyos ilyenkor. Kaptam egy starbucks kávét és sütit.Miután végig nézte, hogy megreggelizek egész nap otthon lustultunk. Neki és nekem se kellett sehová se elmennünk. Úgy döntöttünk, hogy pizsamában maradunk és majd csak akkor öltözünk át mikor a srácok jönnek.
-Evieeee.- kezdett el nyafogni Niall.
-Mi történt Niall?- mondtam ugyanolyan hangnembe, mint ő.
-Unatkozok.- vágta rá gyorsan.- Játszunk 10 kérdést?- utálom ezt a játékot. Én nem tudok feltenni kérdéseket, de hát belementem, mert nem lehet ellenállni azoknak a gyönyörű szép kék szemeknek.
-Jó legyen, de úgy hogy te kérdezel 5-öt és én is.- mondtam el a játékszabályokat.
-Jó-vágta rá rögtön.- Én kezdek. Mióta tudsz, ilyen jól főzni és sütni, hiszen csak 16 éves vagy.(?)-tette fel a kérdést.
-Hát tudod a tragédia óta én rám hárult ez a dolog. A nővérem dolgozik én pedig főzök. Sütni meg mindig is szerettem.-válaszoltam olyan lazán, amennyire csak tudtam.- Az én kérdésem... mit bántál meg a legjobban azok közül amiket cselekedtél.
-Hú de költői ez a kérdés. De azt hiszem semmit, mert én hiszek abban, hogy minden ami történik jogosan történik. Talán így próbál meg a sors minket jobb útra terelni.-válaszolta.
-Elmehetnél papnak.-nevetettem
-Haha. Mitől félsz a legjobban?-kérdezte, mélyen a szemembe nézve, mert a kanapén ültünk egymással szemben ugyanabban a pózban. Egyik lábunk kinyújtva, míg a másik felhúzva.
-Attól, hogy elveszítek egy számomra fontos személyt.-mondtam halkan.-Újra.-és ennél a szónál már könnyeimet nyeltem le.
-Ne haragudj a hülye kérdéseim miatt.-kezdett el sajnálkozni.
-Nem probléma. Na szóval akkor ugyan ez a kérdés vonatkozik rád. Mitől féltél a legjobban gyerekkorodban?- próbáltam egy mosolyt erőltetni az arcomra.
-A bohócoktól.-hajtotta le a fejét, mire hangos nevetésben törtem ki. Erre a reakciója az volt, hogy hozzám vágott egy párnát. Még feltettünk 2-2 kérdést aztán elkezdtünk előkészülni a táncversenyre. Felöltöztünk raktunk zenét Niall iPodjára aztán elkezdte gyakorolni táncát . Nem bírtam ki röhögés nélkül a végén pedig felugrottam a hátára. Rég nevettünk már ilyen jót. Ám nem bírta el a súlyomat az ugrással és összeesett és én is rá estem. Hát mikor máskor ne jöjjenek meg asrácok mint nem most.
-Ti meg mit csináltok?- kérdezte tagoltan Louis.
-Semmit csak nem bírt el ez az idióta.- nevetve álltam fel.
-Mondtam haver, hogy gyúrnod kéne.- rázta fejét Liam és felsegítette haverját.-Amúgy Evie hoztam neked egy segéd zsűri társat, ha nem baj.-vakarta meg tarkóját Liam, miközben még a szerencsétlen kis ír táncos a kezén csüngött.
-Nem. De ki az?- kérdeztem.
-Hello.- hallottam egy lágy hangot és ekkor a hanghoz már arc is társult. Még hozzá Do arca. Egy szúrós pillantást vetettem Liam felé, aki fülét farkát behúzta.
-A srácok már ismerik, kivéve Niallt.- mondta Liam.- Szóval Niall ő itt Do. Do ő itt Niall. mutogatott Liam.
-Hello.- fogott vele kezet Niall.-Ülj le oda Evie mellé és kezdődhet a verseny.-mosolygott.
-Héé. Mi még nem vagyunk felkészülve. Nekünk még kell egy negyed óra.- sopánkodott Harry. Közben Do odajött és óvatosan leült mellém.
-Sajnálom.-mondta halkan.
-Ne hogy azt hidd, hogy most mindjárt a nyakadba ugrok. Mindössze Liam miatt nem rohanok el innen.- mondta hidegen, majd megcsörrent a asztalon lévő telefonom. Gyorsan felkaptam és megnéztem ki hív. Egy olyan nevet láttam, amire nem számítottam....

Képek Do és Liam sétás-autós kirándulásáról:



(Liam ellopta Do gépét és lefotózta.) :D











2 megjegyzés:

  1. Ah...tudni akarom már mi történt Evie és Do között >.<
    Egy-két kép eléggé ismerős :DD
    Jó rész lett :D

    VálaszTörlés
  2. Tilla de gyors vagy :DD Hát azt meghiszem, hogy ismerős ;) majd meglátod mi fog történni :)♥xx

    VálaszTörlés