2012. február 11., szombat

3. fejezet: "Visszajött a hangod?" (Srácok színre lépése!)


„Vigyázz magadra csajszi. Hiányozni fogsz, most kit fogunk idegesíteni? L Kötelező egy héten legalább egy sms-sel megdobnod minket + amikor megérkezel. Szülinapi ajándékodat majd megkapod később. Szeretünk, Sam&Alex xx”
Igen, Londonba fogom tölteni az egész nyaramat elméletileg, szóval kitalálhatjátok, mi volt Tom kérdésére a válaszom az első randin. Tehát most én gyakorlatilag Tommal járok 3-4 hónapja. Az igazság az, hogy szeretem Tomot, de nincs meg az a vonzás és elutasítani nem volt szívem. Igazából próbálok bele szeretni, de nem abba az ütembe megy a „szeressün-bele-Tomba” akció ahogy én akarom. Szóval ez alatt a három négy hónap alatt párszor meglátogatott, beszéltünk telefonon és skypeoltunk. Most pedig azt mondta, hogy töltsem vele az egész nyaramat Londonba. Nővérem bele egyezett és segített kipótolni a repülőjegy árát, ugyanis megdolgoztam érte. A repülőtéren most egyedül ülök, mert a két idióta barátom, elaludt és nem tudtak ki kísérni, szóval kaptam egy sms-t. Még pár perc és indul a gépem. Gyorsan még tweetelek egyet és irány London.
„London vigyázz, mert jövök.
Amint kiírtam Tom rögtön válaszolt.
„Várlak a reptéren kicsim Jxx @OrdaniaryGirl London vigyázz, mert jövök.”
Kicsim? Na jó nem azért, de nem vagyok oda ezért a becézgetésért. Na mindegy irány a repülő és 3 hónap London.
~~~~~~~~
Niall szemszög:
Végre nyár van. Az egész éves munkát és turnézást végre egy kis napsütés mellett kipihenhetem. Persze vannak fellépések meg dedikálások nyáron is, de sokkal kevesebb, és több szabad idő. Most nyáron, újra igénybe vehetem a saját kis lakásom London belvárosában. Szeretek a srácokkal élni, de néha kell egy kis magány, amit a közös házban RITKÁN kap meg az ember. Amint elvonulnék gondolkodni egy kicsit a szobámba 2 perc és feltűnik nekik, hogy nem pattogok körülöttük és berohannak a szobámba és nem hagynak békén. „Mi a baj?”, „Éhes vagy?”, „Ne legyél depis, mert megdoblak egy répával?” nehéz megérteniük, de néha az energiabombának is kell egy kis magány. Minden embernek néha kell egy kis magány. Tehát most ez az utolsó napunk, a közös házban és ezt mivel lehetne „megünnepelni” mint egy kis bulival. Pár embert meghívtunk, nem tudom mennyit, mert ez Louis és Harry feladata volt. Úristen, akkor nem egy kis party lesz. Na mindegy. Zene Zayn, pia Liam és a legfontosabb a kihagyhatatlan a kaja, amit én intézek. A legjobb emberre bízzák. Na jó én bíztam saját magamra,de akkor is. Kaja nélkül semmi sem az igazi.
~~~~~~~~~~
Egész jó a buli. Harryék gondoskodtak megfelelő számú emberről. Egy csomó jó régi ismerős van itt, és jó őket látni. Például Cher Lloyd, Matt Cardle, JLS, The Wanted.  Egy pici dolog ami zavar. Mindenkinek van barátnője, vagy egy lány akivel flörtölget, kivéve engem. Épp Louissal beszélgetek, mikor csengetnek. Kinyitom, és egy régi ismerős, akit még az x-factor alatt ismertünk meg. Tom Daley. Nagyon jófej srác, néha napján beszélgetünk is és ezek szerint, őt is meghívták a srácok. De nem egyedül jött. Egy gyönyörű szép szőke hajú és kék szemű lánnyal. Sosem hittem a szerelem első látásra, de hirtelen nem tudtam megszólalni. Egy hang nem jött ki a torkomon. A lány csak mosolygott. Gyönyörű mosolyától a gyomrom is görcsbe rándult. Szerencsére Louis kapcsolt és megmentett.
-Tom- kiálltott-Jó újra látni téged. Nem igaz Niall?-kérdezte, mire én csak bólogattam. Tényleg, most le akar égetni?
-Srácok én is örülök nektek és szeretném bemutatni nektek a barátnőmet. Ő itt Evie.- mutatott a lányra. Jobban örültem volna egy olyan mondatnak pl.: „Ő az unokatesóm” vagy mondjuk. „Ő a …” nem tudom ki,de miért pont a barátnője. Gondolkodásom angyali hangja törte meg.
-Sziasztok, nagy rajongótok vagyok.- mosolygott és mondta szerényen. Hangja simogatott, de még mindig képtelen voltam megszólalni.
-Ne haragudjatok Niallre, csak…ömmm…. elment a hangja.- vágta rá rögtön. Óvatosan,de erőteljesen rátapostam a lábára jelezve, hogy ennél hülyébb indokot még nem hallottam.-Aúúúú-mondta hangosan, mire láttam hogy Evie elneveti magát. –Niall ne engem büntess mert béna vagy.- mormogta fülembe, miközben megfordulva elment.

Aztán, bejöttek és kezdődhetett a parti. Egész végig Eviet kerestem, de mindig Tommal volt. Nem eshetek bele egyszeri találkozásra, ráadásul a haverom barátnője.
-Figyelj, ne búsulj már itt majd lesz egy másik lány, de Evie foglalt.- veregette a vállam Louis és így megszakítva gondolkozásom.
-De ő olyan más és annyira szeretném megismerni és csak beszélgetni vele. Ezt szabad, nem?- kérdeztem tőle.
-Ajj hát végülis igen, de akkor is vigyázz. ÉS nem szabadna ezt elmondanom, de hallottam hogy Tom sokszor mondja, hogy szereti de Evie sose válaszolt rá- mondta szemforgatva.
-Szóval azt mondod, hogy….- kezdtem nagy csillogó szemekkel.
-Niall ne éld bele magad és ne nyomulj rá mert ne mtudom mi van, de szerintem hangsúlyozom SZERINTEM nem szereti Tomot- mondta mosolyogva.
-Köszi Lou, ez most sokat segített.- mondtam majd megöleltem, de elllökött.
-Normális vagy még a végén meglát Harry és féltékeny lesz.- mondta tök komolyan, miközben szét nézett.
-És mi van Emilyvel?- huzogattam a szemöldököm, de nem válaszolt hanem hirtelen elkezdett lökdösni- Mi van?- kérdeztem szét tárt kezekkel.
-Don Juan ott van a te kiszemelted egyedül- mondta és lökdösött a kajás pult felé.- Nem támogatom , de rossz nézni, hogy ott ülsz egyedül.
-Köszi.- mosolyogtam, mire egy hirtelen mozdulattal neki lökött Evienek és gyorsan elrohant.-Bocsi- mondtam a tarkóm vakargatva.-Csak Louissal játszottunk.-nevettem egy picit zavarban.
-Visszajött a hangod?- kérdezte szemöldök felhúzva, először nem esett le, mit akar.
-Hát öhhhm…- kezdtem zavarba jönni. Nem gondoltam volna, hogy emlékszik erre.
-Mindegy.- mosolygott, miközben vett egy csirkés szendvicset. -Amúgy jó a kaja. Jó helyről rendelted. - mondta kacsintva.
-Mi? Te honnan tudod, hogy én rendeltem?- kérdeztem meglepve.-Amúgy a szendvics jó választás.
-Igen nagyon finom.- mondta beleharapva a szendvicsbe.- Ja és többet tudok rólad mint hiszed. Persze nem rossz értelemben.- nevetett.
-Ja tényleg. Emlékszem Tom mondta, hogy szeretsz minket.De ez így nem ér te tudsz rólam egy csomó mindent de én mikor fogok többet megtudni rólad?- kérdeztem már mosolyogva. Csak pár perce beszélgettünk, de már kezdtem oldódni, persze a görcs még ott volt a gyomromba.
-Hát majd valamikor.- jött egy picit zavarba.
-Jó de ígérd meg, hogy megismerhetlek közelebbről.- mondtam neki komolyan.
-Jó, meg ígérem- mosolygott- de most muszáj elmennem egy picit ne haragudj.- elő vette a telefonját és kiment beszélni. Csak annyit hallottam belőle, hogy Hello Alex. Tudom, hogy nem angol és nem ismerem, de az Alex, mindenhol egy fiú név. Lepattintott, hogy felhívjon egy fiút. Nem akarok rosszra gondolni, de úgy tűnik, hogy megcsalja Tomot és az én szívemet is darabokra töri ezzel.

2 megjegyzés:

  1. Évi! :O
    Ez most olyan mintha 3 fiúval kavarnál! :O
    Bár Alex csak barát, de akkor is!
    Nem akarom gonosz lenni, de nem akarom, hogy Evie sokáig Tommal maradjon!
    xx.

    VálaszTörlés
  2. Tilla.
    Hidd el minden rendben lesz :) ne izgulj Evie miatt :D
    Majd holnap megtudsz mindent ;)
    xx

    VálaszTörlés