2012. március 13., kedd

22. rész

Új rész!!!
És köszöntöm új olvasóimat :) Nagyon örülök, hogy rendszeres olvasóim szám már elérte a 12-t
Remélem tetszeni fog. (:
Ja és egy kép az ír szőkeségről New Yorkban xx

Evie szemszög:

-Te. Költözz. Ide. Hozzám. Londonba. Végleg.-magyarázta Niall, miközben felálltam és elkezdtem keresni egy bugyit, és egy pólót.
-Niall. Nem vagyok fogyatékos.-fordultam felé, miután felvettem a bugyimat. A takarót, még mindig szorosan fogtam magamhoz.-Ez csak egy költői kérdés volt, amit a meglepettség okozott.
-Jól van na bocsi. Amúgy meg mit csinálsz?-kérdezte. Tekintetét magamon éreztem, miközben sikerült kiválasztanom az egyik kedvenc pólómat, ami az övé.
-Felöltözök-mondtam, miközben belebújva a pólójába felé fordultam.
-Ez neked felöltözés?-kérdezte nagy szemekkel.- Nem mintha zavarna, csak hát...
-Jól van na. Arra célra, hogy az ágyban feküdjek megfelel, és még mindig többet takar, mint a takaró esetleg ha befutnának Louis drágáék.
-Igazad van. Akkor dobsz nekem is egy boxert szívem?-kérdezte, majd a fejéhez vágtam egyet és bevetődtem mellé. A takaró alatt mocorogva felvette a boxert, majd újra a mellkasára vonta a fejem.-És akkor a válaszod?
-Legszívesebben azt mondanám, hogy igen....
-És most jön a 'de' rész.-forgatta meg csalódottan szemeit.
-Igen....szóval de nekem ott van a suli. Még egy évem van ami azt jelenti hogy jövőre teszem le az érettségit ami eléggé fontos. Hiszen nem a legegyszerűbb pályát választottam.-magyaráztam.
-Tudom orvos akarsz lenni, de még mindig nem értem a problémát.
-Talán ha nem szakítanál folyamatosan félbe már tudnád.-néztem a szép szemeibe.
-Bocsánat. Folytasd kicsim.-puszilta meg a homlokom.
-És nekem ehhez elég intenzíven kell tanulnom. De mivel a tanárom elég jól ismer, talán hangsúlyozom talán megengedi, hogy egyedül tanuljak. Csak ehhez szükségem van a tantervre.
-Jó akkor most azonnal hívd fel és beszéld meg vele.-szakított újból félbe, amit csak egy kis vállba ütéssel jeleztem neki.
-Szóval nem hívhatom fel, majd csak augusztus végén. De akkor is második fél évre vissza kell mennem, hogy jól megírjam az érettségit. Mert azt te nem tudod...
-És akkor itt hagysz fél évre?-kérdezte aggódóan.
-Niall befognád. Amúgy is ti akkor turnéztok és majd úgy csinálom a faktjaimat, hogy egy nap több és több szabadnap.
-Jó bocsi, és igazad van.
-Na szóval azon gondolkoztam tavaly, hogy van itt egy egyetem Londonban. De akkor még nem akartam jelentkezni, mert hát drága és úgy sincs esélyem az ösztöndíjra. Viszont mióta veled vagyok már más a helyzet. Optimistább vagyok és miattad meg fogom próbálni.-sikerült befejeznem.
-Ennek örülök, és ha nem vesznek fel akkor majd én fizetem a...-és most jött el az az idő, hogy én szakítottam félbe.
-Nem. Nem fogod fizetni a tandíjat. Ha nem vesznek fel hát nem.-vontam meg a vállam.
-Miért nem engeded?-kérdezte, és ehhez a válaszhoz felültem csípőjére és mélyen a szemébe néztem, mert így hatásosabb.
-Niall, én nem a hírnévért vagy a pénzért vagyok veled. Hanem, mert jól érzem magam veled, szeretlek. Mellesleg a mosolyodnak és a két szép kék szemednek sem lehet ellenállni.-mosolyodtam el a végére. Ujjainkat összefogtam és felemelve azt rátámaszkodtam.-Érted szőke herceg?
-Igen. ÉS örülök, hogy így érzel.-mondta mosolyogva.- Rapunzel.-mondta és hirtelen eleresztve kezeit ráestem és arcomat megfogva megcsókolt.
-Még egyszer egy barbie hercegnőhöz hasonlítasz megsértődök és egy hétig nem kapsz se puszit se csókot.-fenyegettem meg.
-Jó de akkor én miért vagyok szőke herceg?-kérdezte kíváncsian.
-Majd a konyhába megtudod, ugyanis most olyan kedvem van hogy répatortát sütök annak az idiótának.-mondtam és felpattanva lerohantam a konyhába. Lefutottam a konyhába és elkezdtem előszedni a hozzávalókat. Pár perc múlva meg is érkezett a szőke barátom.
-Ezt befejezhetnéd, hogy egyszerre csak úgy ott hagysz. Köpni nyelni nem tudtam.-ölelt át hátulról és nyomott egy puszit a nyakamra.
-Bocsánat. Amúgy csak úgy kérdezem. Nem fura, hogy még egy újságban sem jelentünk meg?-nevettem.-Pedig már 3 hete együtt vagyunk kb.
-Pont ezen gondolkoztam én is,de...-és nem tudta befejezni, a mondatát mert megcsörrent a telefonja.
-Ki az?-kérdeztem, miközben kevertem a torta tésztáját.
-Az emlegetett szamarak. Pontosítok a Sugarscape.-mondta, majd sarkon fordulva kiment és felvette a telefont.
~
-Interjút akarnak velünk.-dobta le magát a székre, a telefon pedig az asztalon landolt.
-Velünk?- kérdeztem, miközben éppenséggel a répát reszeltem.
-Ja. Amúgy Louis megölne ha meglátná mit csinálsz az imádottjával.-röhögte el magát.
-Csak egy kis kényeztetés.-nevettem én is.
-Remélem engem nem akarsz így kényeztetni.-mutatott a reszelőre.
-Dehogynem. Lereszelem a puha fenekedről a bőrödet.-ijesztgettem, mire mint egy 8 éves kislány felvisított és a fenekéhez kapott. Erre csak megforgattam a szememet. Kezembe vettem az iPademet és kiírtam egy tweetet.
@Evie_Simon Hmmmm.... Répatorta :) Szerintetek @Louis_Tomlinson kérne belőle?
Azonnal jött a válasz:
@Louis_Tomlinson Szórakozol @Evie_Simon ? Máris repülök a madárkáimmal. 2 óra és becsapódás.
-Szívem vendégeink lesznek nem akarsz felöltözni?- kérdeztem barátomat aki egy szál alsógatyában üldögélt, miközben gitárjával szórakozott.
-De, de nincs kedvem felmenni.-húzta el a száját.-Lusta vagyok.
-Felmenjek?-kérdeztem nagylelkűen.
-Megtennéd?-pislogott nagyokat.
-Persze.-mosolyogva elindultam. Ám a lendület csak az ajtóig vitt, majd visszafordultam.-Jó én is Lusta vagyok, szóval így fogadjuk őket.
-Egy szál bugyiban és pólóban?-kérdezte
-Egy szál alsógatyában?- vágtam vissza fej rázva.
-Jól van na.
-Na körülnézek lent hátha találok gatyát itt lent.-és elindultam felfedezőtúrámra. Közben hallottam, hogy Niall az egyik kedven X-factor beli számomat énekli. A Chasing Cars-t . Az összes számukat imádtam, de ez volt az egyik kedvencem.-Igeeeen.-kiáltottam fel, majd Niall odarohant hozzám.
-Mi történt?-kérdezte ijedten.
-Megtaláltam az egyik melegítőm.-mondtam és kezdtem belebújni.
-Te tényleg úgy érzed neked a legszükségesebb az ÉN melegítőm?-kérdezte enyhe iróniával.
-Jól van na.-nyújtottam ki a nyelvem rá és a fejére dobtam - Tessék itt van, majd keresek másikat- és hála annak, hogy néha itt dobáljuk el a ruháinkat találtam még egyet. Így már kicsit jobban fel voltunk öltözve. Újra kimentünk a konyhába és még én a konyhapulton lógattam a lábam, ő gitározott és énekelt nekem.
-Egyszer majd taníts meg gitározni.-mondtam mosolyogva.
-Jó, nagyon szívesen kicsim. Amúgy mit játsszak neked?-kérdezte félmosollyal.
-Gondoltam egy számra, ha kitalálod kapsz egy nagy ölelést.-kacsintottam rá.
-Amúgy is adnál-vigyorgott.
-Ugyan miért tejbe tök?
-Nézd meg a pólóm, ami rajtad van.-vigyorgott továbbra is, miközben lehajtva fejem ránéztem a pólóra. Ja tényleg. Free Hugs. Mire felnéztem már ott volt előttem és megakart ölelni.
-Áljon meg a menet.- toltam el a fejénél.
-Mi van már egy ölelést se kapok?- nézett kis kutya szemekkel, de nem sok kellett hogy elröhögje magát.
~
Hamar eltelt ez a két óra, és meg is jöttek Louisék, de nekünk nem sikerült felöltöznünk normálisan. Ahogy ígérte nem egyedül. Vele volt Emily, Zayn, Lisa, Liam és Harry. Az utóbbi kettő kissé letört volt.
-Hol a répatorta?- futott be a konyhába visítozva a répamániás és leült a sütő elé törökülésbe.
-Neked is szia bátyókám.-köszöntem utána, mire csak egy Jó-jóval leintett.
-Feltétlenül kell meztelenkedned?-kérdezte Zayn, miközben beállt Lisa elé.- Felvehettél volna valami pólót.
-Jaj de vicces kedvedbe vagy ma.- borzolta össze Zayn tökéletesen felzselézett haját Niall.
-Ugyan már Zayn....- lépett ki mögüle Lisa.
-Lisaval értek egyet ja és majd ha közös házba leszünk hogy takarod majd ki Don Juan szerszámát mikor nudizik?-kérdezte csípősen Niall Harryre tekintve, ám Zayn még mindig a hajával volt elfoglalva. Láttam Lisa arcán a rémületet.
-Muszáj nektek ezt a szegény lányt már most elijesztenetek egy életre?-kérdeztem.
-Ne higgy nekik Lisa. Majd mi megvédünk-mondta Em, majd átölelve vállát bementünk a szobába.
-Köszönöm lányok.-mondta majd ő is ránk támaszkodott.
-Hol van egy tükör?- kérdezte Zayn, mire mindenki el kezdett röhögni.
-Tudod hol a fürdő- néztem rá, majd azonnal elindult annak irányában.- Mi lenne vele, ha lány lenne?-erre csak még jobban felnevettek a lányok.
-Evie, mikor lesz kész a répatorta?- dugta be a fejét Louis.
-Na itt a másik, amúgy pont most lett kész ha nem hallanád a csengést.-mondta szem forgatva.
Felkeltem és kimentem a konyhába. Kivettem a sütőből, felvágtam és már adtam is a mellettem ugráló Louis kezébe, hogy vigye be. Közben megcsörrent a telefonom. Do volt az. Már elég rég hallottam róla.
-Helloka.-mondtam mosolyogva.
-Szia. Tudnánk most találkozni?
-Hát figyelj nem jó mert,....
-Jó tudom Niall. De légyszíves. Fontos
-Nem az, hanem....
-Szóval akkor?
-Nem tudok Do.
-Nem mondod, hogy fontosabb neked a pasid?
-Már te is kezded? Képzeld majd nem e miatt szakítottunk.
-Húú de sajnálom- hangjából sütött a gúny.
-Mi bajod van?
-Semmi csak hiányzik a legjobb barátnőm...
-Akkor gyere....
-Az aki mindig szakított rám időt, akivel bármit megtudtam beszélni.-mondta és kinyomta telefont.
-Gyere át itt vannak a többiek érezzük jól magunkat.- fejeztem be magamnak az utolsó mondatom.
-Mi történt szívem?- ölelt át hátulról Niall és állát a vállamon pihentette.
-Semmi csak összevesztem Doval.-mondtam, majd kimászva öleléséből elindultam befelé. De kezeivel megragadt csuklóm és visszarántott.
-Kibékültök, és minden rendben lesz.-mondtam homlokát az enyémnek döntve.-Most pedig hülyüljünk ezekkel a barmokkal.- mondta majd megcsókolt. Olyan jó volt érezni, hogy itt áll mellettem. Rövid csókunkat egy kiabálás szakította félbe.
-Hallottuk ám.- erre mindketten elnevettük magunkat, majd kézen fogva bementünk és a fotelba beülve Niall az ölébe húzott. Kezeit derekamon nyugtatta.

Do szemszöge:

Nem hiszem el. Nem elég, hogy a szívem darabokba hever, de még azokkal a pici darabokkal is szeretem azt az idiótát. Igaz nem rég ismerem, de akkor is. A legjobb barátnőmnek, meg fontosabb, a pasikája. Elegem van. Elegem van az egész világból. Nell-t se érem el mostanában. Telefonomat, Evievel való beszélgetésem után földhöz vágtam. Közben megláttam az egyik közös képünket. Ez itt készült Londonba, miután kibékültünk.  Annyira tetszett, hogy nem volt elég a telefonomon nézegetni. Ezért előhívattam. Közelebb mentem a képhez és kezembe fogtam. Könnyeim elkezdtek folyni szememből. Olyan szintű düh uralkodott rajtam, hogy földhöz vágtam a képet is. A keret üvege összetörve nézett vissza rám.  Úgy döntöttem nem fogok itthon unatkozni. Gyorsan felöltöztem kisminkeltem magam és elindultam. Útközben belebotlottam egy baráti társaságba. Hozzájuk csapódva járkáltunk Londonba. Nem ismertem őket, még is megértettek mert elmondtam miért járkálók egyedül este. Beültünk egy pubba és elkezdtünk inni. Soha nem voltam még részeg, és ezt közöltem a srácokkal is.
-Komoly? Hát akkor most itt az ideje.-nevetett fel az egyik srác Jason és rendelt nekem valami erős piát. Rengeteget nevettem velük. Aztán újra elkezdtünk sétálni. Hát nekem ez nem nagyon, de Jason és egyik haverja két oldalról támogatva segítettek nekem. Elég későig elvoltunk. Valamiben fogadtunk is, de nem emlékszem miben. A vége az lett, hogy felső nélkül egy szál melltartóba kellett mászkálnom. Mikor már elég későre járt Jason benyomott egy taxiba.
-Hol laksz?-kérdezte. Valószínűleg ő sokkal jobban bírta a piát mint én.-Hahó válaszolj kis lány?
-Mindjárt.- mondtam és jól átgondolva megadtam Niall címét. Kíváncsi voltam Evie arcára, mikor meglát totál részegen. Mikor megérkeztünk Jason elkísért az ajtóig, és becsöngetett. Látni kellett volna Evie arcát.
-Úristen. Veled meg mi történt?- kérdezte, de én csak nagyban vigyorogtam rá.- Árad belőled a pia szag és miért vagy melltartóban.
-Igen eléggé leitta magát.-mondta Jason. Átnyújtotta felsőm Evienek.-Az lesz a legjobb ha én most megyek.
-És még egy csókot sem adsz?-kérdeztem csücsörítve.
-Remélem még találkozunk csak nem így és megismerem a rendes énedet.-mondta, miközben visszaült a taxiba.
-TE most azonnal bejössz.- nézett rám idegesen Evie. Szemei villámot szórtak.
-Igen is anyuci- mondtam nevetve és be támolyogtam.

Evie szemszög:

Elég sokáig nálunk voltak a srácok, és Liam és Harry is kicsit boldogabbak voltak. Éppen felelsz vagy merszet játszottunk, és Louis kérdezett tőlünk. Szinte meg sem lepett a kérdése, mert egész végig csak ilyeneket kérdezgetett.
-Niall. Lefeküdtetek már Evivel? Ha igen mikor, ha nem mikorra tervezitek?-kérdezte izgatottan.
-Azt nem akarod tudni, mikor menstruálok.- mondtam gúnyosan.
-Az lett volna következő kérdésem.-erre csak szemeimet megforgattam. Niall rám nézett, mire egy aprót bólintottam.
-Na szóval tegnap feküdtünk le először.- mosolygott kajánul.
-Most boldog vagy?- kérdeztem szűkített szemmel Louist.
-Igen. De most újra én kérdezek, és tőled?
-Mi ez? Átmentünk felelsz vagy merszbe?-kérdezte Emily.
-Mikor vesztetted el a szüzességed?-kérdezte egyenesen Louis, mintha meg sem hallotta volna Emily kérdését.
-Ahhoz neked semmi közöd.- mondtam tagolva, majd kifelé vettem az irányt, mert valaki csengetett. Amint megláttam ki az leesett az állam. Do volt az hulla részegen.  Egy srác hozta haza. Kezembe nyomtam pólóját, majd el is ment. Azonnal behúztam és a konyhába vezettem.
-Még is mi a jó büdös francot műveltél?- kérdeztem hangosan, miközben kezébe nyomtam a pólót, hogy vegye fel.
-Tudod jól éreztem magam, ha már egyesek szarnak a fejemre.-vigyorgott, de épp hogy megbírt állni a lábán. Közben 7 figyelő szempár jelent meg az ajtóban és én ezzel mit sem törődve folytattam beszélgetésünket.
-Én nem szarok a fejedre. Éppenséggel ide akartalak hívni, hogy legyél velünk de ő nagysága kinyomta telefont utána pedig fel sem tudtam hívni.-emeltem fel hangom.
-Szóval most én vagyok a rossz?-kérdezte cinikusan.- De tök mindegy. Inkább játszunk valamit. Például üvegezzünk.-tette vállamra kezét és be felé indult egy üveggel dölöngélve. Mindenki követte, és mit sem sejtve jót röhögtek rajt. Én csak karba tett kézzel álltam ott.
-Mi történt vele?- kérdezte Liam.
-Nem tudom, de még soha nem volt részeg.-néztem egyenesen előre.
-Én vagyok a hibás.-okolta magát.
-Nem áltatlak, de ez az én hibám is.-mondtam és befelé indultunk utánuk.







3 megjegyzés:

  1. eszméletlen.*-* annyira jó már alig vártam ezt a részt. így tovább gratulálok.*-* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) és igyekszem a következő résszel :)xx örülök ha tetszik

      Törlés
  2. úristen nagyon jó :D
    nagyon vártam :D
    Niall és Evie:))♥
    kíváncsi vagyok mi lesz Do-val :D
    nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés