2012. március 14., szerda

Aprócska bejegyzés....

Happy National Directioners Day!♥
 Na hát az a szomorú hírem van, hogy ma nem tudok új részt hozni :( 
E mellett mivel ma van a "Nemzetközi Directioner nap" tartanék egy közvélemény kutatást :)
Ki a kedvencetek és mióta szeretitek őket? (csak őszintén nem harapok és kommentárba várom válaszotokat)
Az én válaszom (már ha érdekel valakit :D): 
Niall ♥ és 6 hónap 13 nap kb. :D azóta nincs olyan nap, hogy ne hallgatnék 1D-t
Ennyi lett volna a kis bejegyzésem :)♥
Adios, xx

10 megjegyzés:

  1. .*-* azért majd remélem minnél elöbb lessz majd folytatás.imádom.:) ♥ És az én kedvencem természetesen Harry.♥ és nagyon szégyellem magam mert csak kb 4-5.hete imádom őket.♥ És azóta is hallgatom a számaikat.♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szégyeld :)) Az a lényeg, hogy szereted őket ♥ :)xx

      Törlés
  2. remélem hamarosan jön az új rész :D
    nekem Harry és 5 hónapja:D (elég kevés de ez is valami:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kis göndörke népszerű :DD amúgy valószínűleg holnap este jön ;)xx

      Törlés
  3. nekem niall, harry, választani nem tudok.:$$ és 3honapja csak.:l de azota mindent tudok rólluk és nincs olyan nap h ne hallgatnék tőllük bármit is,:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó választások ;) bár mondjuk rosszul nem lehet választani közölük :DD és köszönöm a te válaszodat is :))xx

      Törlés
  4. Nekem is Niall ^^♥ És kb őt hónapja szeretem a 1D-t :DD

    VálaszTörlés
  5. 8 hónap :D és teljes mértékig Harry fan vagyok (bocsi:P)
    Természetesen az össze számuk megvan és imádom az 'új' albumukat :)

    VálaszTörlés
  6. niall, kb 9 hónap:-)

    VálaszTörlés
  7. NIALL ÉS 1 ÉVE. Majdnem mindig őket hallgatom és az osztélytársaim nem igen örülnek ennek, de ki törődik velük? Azt szeretek akit és amit akarok. I LOVE NIALL and IRELAND.

    VálaszTörlés